1
Produkty

ComfortTouch Advanced Parownica do ubrań

Technologia AirStretch, Płyta parowa SmartFlow, 2200 W, 5 ustawień pary GC576/60

Rozwiązywanie problemów

Z dyszy parowej stojącego steamera Philips kapie woda

Jeśli z dyszy parowej stojącego steamera firmy Philips kapie woda, może to być spowodowane rożnymi przyczynami. Tutaj dowiedz się, jak rozwiązać ten problem.

Dysza parowa i/lub wąż są umieszczone w pozycji poziomej

Gdy wąż jest w pozycji poziomej, może się w nim skraplać para i jej powrót do zbiornika wody jest niemożliwy. Może to spowodować kapanie wody z dyszy parowej.

Podnieś dyszę parową stojącego steamera, aby umożliwić powrót skroplonej pary wodnej do zbiornika.

Wąż ułożył się w kształt litery „U”

Gdy wąż ułoży się w kształt litery „U”, powrót skroplonej pary wodnej do zbiornika wody jest niemożliwy. Może to spowodować kapanie wody z dyszy parowej steamera.

Wyprostuj wąż i podnieś dyszę parowej stojącego steamera, aby umożliwić powrót skroplonej pary wodnej do zbiornika.

Intensywna praca

Uwaga: dotyczy to tylko steamerów do ubrań firmy Philips z technologią AirStretch (te steamery mają kratkę w dyszy parowej, jak pokazano na poniższej ilustracji).

Jeśli urządzenie jest często używane przez dłuższy czas, może to spowodować skraplanie wody. W takim przypadku z dyszy parowej będzie kapać woda.

Aby rozwiązać ten problem, zaczekaj najpierw, aż steamer ostygnie. Następnie zdejmij kratkę i przyciśnij suchą szmatkę do czarnej powierzchni, aby zebrać wodę.

Kratka w steamerze do ubrań firmy Philips

Informacje podane na tej stronie dotyczą następujących modeli: GC576/60 , GC527/20 , GC558/30 , GC557/30 , GC552/40 , GC440/47 , GC565/95 , GC568/65 , GC535/35 , GC536/35 . więcej Mniej

Nie tego szukasz?

Czy udało się nam odpowiedzieć na Twoje pytanie?

Porozmawiaj na czacie z jednym z naszych przedstawicieli!