Konsumenckie
Produkty
NOWOŚĆ
Sonicare FlexCare Platinum Connected Szczoteczka soniczna z aplikacją

Sonicare FlexCare Platinum Connected Szczoteczka soniczna z aplikacją

Spersonalizowane porady, Inteligentne czujniki szczotkowania, 3 tryby, 3 poziomy intensywności, 2 główki szczoteczki HX9192/01

Rozwiązywanie problemów

Aplikacja Philips Sonicare wyświetla błąd „Calibration failed” (Kalibracja nie powiodła się)

Jeśli szczoteczka Philips Sonicare FlexCare Connected nie skonfiguruje aplikacji Philips Sonicare, wykonaj następujące czynności, aby rozwiązać ten problem.

Przykładowy komunikat o błędzie

Być może wystąpił błąd podczas nawiązywania połączenia przez szczoteczkę z aplikacją Sonicare, który spowodował wyświetlenie poniższego komunikatu:

Calibration failed (Konfiguracja nie powiodła się). Upewnij się, że uchwyt szczoteczki znajduje się na płaskiej powierzchni, a kontrolki są zapalone

Rozwiązanie krok po kroku

1) Umieść uchwyt szczoteczki na ładowarce
2) Podczas ładowania naciśnij i przytrzymaj przycisk „Intensity Down” (Zmniejsz intensywność)
3) Trzymając przycisk „Intensity Down” (Zmniejsz intensywność) i uchwyt szczoteczki na ładowarce, naciśnij trzykrotnie przycisk zasilania
4) Uchwyt wyda 2 sygnały dźwiękowe

Informacje podane na tej stronie dotyczą następujących modeli: HX9192/01 , HX9192/02 .

Nie tego szukasz?

Czy udało się nam odpowiedzieć na Twoje pytanie?

Porozmawiaj na czacie z jednym z naszych przedstawicieli!