0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Pomoc Philips

    Jak mam ustawić zegar w moim odbiorniku TV?

    Opublikowano dnia 2019-10-05
    • Odbiornika TV nie wyposażono w funkcję ręcznego nastawiania zegara.

    • Zegar zostanie automatycznie uaktualniony, kiedy przełączysz odbiornik TV na kanał transmitujący dane zegara.

    • Odbiornik TV wyświetla czas przesyłany sygnałem antenowym. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości w odniesieniu do wyświetlanego czasu, zasięgnij informacji u dostawcy usługi albo w stacji telewizyjnej.

    • Sprawdź, czy dostawca usługi albo stacja telewizyjna przesyłają dane zegarowe.

    • Jeżeli odbierasz sygnał TV za pośrednictwem urządzenia zewnętrznego, podłączonego do wejścia antenowego, zegar może nie być aktualizowany. Obejdź urządzenie zewnętrzne i podłącz antenę lub kabel bezpośrednio do wejścia antenowego odbiornika TV.

    • Jeżeli używasz połączeń wideo (CVBS, S-Video, YPbPr, HDMI) w celu połączenia odbiornika telewizji kablowej albo satelitarnej do odbiornika TV, dane zegara będzie można przesłać do Twojego odbiornika TV za pośrednictwem menu, w zależności od producenta urządzenia zewnętrznego. Aby uzyskać szczególowe informacje, zajrzyj do instrukcji obsługi urządzenia zewnętrznego. Sprawdź, czy obsługuje ono te funkcje zegara i wprowadź niezbędne ustawienia.

    UWAGA: W przypadku przerwy w dostawie zasilania, zegar zostanie zresetowany i trzeba go będzie ponownie zaktualizować.

    Co zrobić, aby zegar był stale wyświetlany?

    1. Naciśnij przycisk 'OPTIONS' na pilocie odbiornika TV.
    2. Wybierz opcję ZEGAR.
    3. Naciśnij przycisk 'OK'.
    Kontakt z firmą Philips

    Z chęcią Ci pomożemy.

    Szukasz czegoś innego?

    Poznaj wszystkie opcje pomocy technicznej firmy Philips

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.