0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Pomoc Philips

    Na ekranie telewizora nie pojawia się obraz. Jak rozwiązać ten problem?

    Opublikowano dnia 2019-10-05
    • Sprawdź połączenia anteny i przewodów. Czy są prawidłowo podłączone do gniazda ANT75Ω telewizora?

    • Uruchom funkcję automatycznego programowania, aby odszukać wszystkie dostępne kanały

    • Naciśnij przycisk AV na pilocie, aby upewnić się, że wybrane jest właściwe źródło sygnału

    • Jeśli korzystasz z urządzenia dodatkowego, upewnij się, że to urządzenie działa prawidłowo

    • Jeśli telewizor pracuje w trybie komputera, z komputera MUSI być przesyłany sygnał wideo. W przeciwnym razie telewizor wyłączy się

    Kontakt z firmą Philips

    Z chęcią Ci pomożemy.

    Szukasz czegoś innego?

    Poznaj wszystkie opcje pomocy technicznej firmy Philips

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.