PL
EN
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Pomoc Philips

    W telewizorze nie ma dźwięku, ale jest obraz

    Opublikowano dnia 2019-10-05
    1. Zwiększ GŁOŚNOŚĆ, aby sprawdzić.

    2. Sprawdź, czy telewizor nie jest wyciszony – naciśnij przycisk MUTE na pilocie.

    3. Sprawdź, czy nie są podłączone słuchawki.

    4. Jeśli nie został wykryty sygnał, telewizor automatycznie wyłączy dźwięk. Jest to zjawisko normalne i nie oznacza usterki urządzenia.

    5. Jeśli korzystasz z czerwonego i białego przewodu audio, upewnij się, że są prawidłowo podłączone.

    6. Jeśli korzystasz z gniazda SPDIF do podłączania zewnętrznych urządzeń audio, możliwy jest tylko odbiór kanałów cyfrowych.

    Kontakt z firmą Philips

    Z chęcią Ci pomożemy.

    Szukasz czegoś innego?

    Poznaj wszystkie opcje pomocy technicznej firmy Philips

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.