PL
EN
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Pomoc Philips

    Instalacja wcześniej działała, ale teraz nie mogę podłączyć się do sieci komputerowej

    Opublikowano dnia 2019-10-05
    • Upewnij się, że komputer i router są włączone

    • Ustaw sieć w telewizorze w pozycji DHCP & Automatyczny adres IP, a następnie wybierz kolejno: Menu > Konfiguracja > Instalacja > Ręczna instalacja sieci > Tryb sieci i wybierz pozycję DHCP & Automatyczny adres IP

    • Połączenie telewizora może potrwać kilka sekund

    Kontakt z firmą Philips

    Z chęcią Ci pomożemy.

    Szukasz czegoś innego?

    Poznaj wszystkie opcje pomocy technicznej firmy Philips

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.