Z odkurzaczem automatycznym Philips SmartPro można w prosty sposób połączyć się przy użyciu smartfona. Dowiedz się poniżej, jak to zrobić.
Nawiązywanie połączenia z odkurzaczem automatycznym Philips SmartPro.
Instalacja aplikacji w smartfonie lub tablecie
Pobierz aplikację Philips Air+ ze sklepu App Store lub Google Play (poprzez wyszukanie „Philips Air+”) i zainstaluj ją w smartfonie lub tablecie. Upewnij się, że smartfon lub tablet jest połączony z siecią Wi-Fi.
Przygotowanie sieci Wi-Fi
Upewnij się, że router Wi-Fi jest włączony i zgodny. Odkurzacz automatyczny Philips SmartPro jest zgodny z siecią Wi-Fi 802.11 b/g/n (2,4 GHz), ale NIE jest zgodny z siecią Wi-Fi 802.11a (5 GHz). Przygotuj nazwę sieci Wi-Fi (SSID) i hasło sieci Wi-Fi. Podczas konfiguracji należy podać te informacje. Podczas konfiguracji sieci Wi-Fi urządzenie powinno znajdować się w pobliżu routera, aby mogło odbierać silny sygnał Wi-Fi.
Przygotowanie urządzenia do połączenia z aplikacją Air+
Przed połączeniem smartfona z odkurzaczem automatycznym Philips SmartPro urządzenie należy przełączyć w tryb konfiguracji sieci Wi-Fi. Włącz urządzenie. Jeśli na wyświetlaczu urządzenia pojawia się migająca pomarańczowa ikona sieci Wi-Fi, jest ono gotowe do nawiązania połączenia. Jeśli ikona sieci Wi-Fi nie miga, naciśnij i przytrzymaj przycisk sieci Wi-Fi na urządzeniu, aż ikona zacznie migać na pomarańczowo.
Zakończenie konfiguracji
Aplikacja Philips Air+ poprowadzi Cię przez ostatnie kroki nawiązywania połączenia z urządzeniem. Dotknij opcji „Rozpocznij” (Get started) i wykonaj instrukcje wyświetlane na ekranie.