PL
EN
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Pomoc Philips

    Mam problem z połączeniem odkurzacza automatycznego Philips SmartPro

    Opublikowano dnia 29 November 2022

    Jeśli nie możesz połączyć aplikacji Air+ z odkurzaczem automatycznym Philips SmartPro, możliwych jest kilka przyczyn. Dowiedz się poniżej, jak w prosty sposób rozwiązać ten problem.

    Upewnij się, że zainstalowano najnowszą dostępną wersję aplikacji Air+. Zaktualizuj aplikację za pośrednictwem sklepu Google Play lub App Store w smartfonie lub tablecie.

    Upewnij się, że odkurzacz automatyczny Philips SmartPro znajduje się w pobliżu routera, aby mógł odbierać silny sygnał Wi-Fi.

    Upewnij się, że router Wi-Fi jest włączony i zgodny. Odkurzacz automatyczny Philips SmartPro jest zgodny z siecią Wi-Fi 802.11 b/g/n (2,4 GHz), ale nie jest zgodny z siecią Wi-Fi 802.11a (5 GHz).

    Uwaga!

    Możesz w dowolnym momencie rozpocząć odkurzanie za pomocą odkurzacza automatycznego Philips bez aplikacji Air+. Naciśnij wyłącznik u góry urządzenia, aby rozpocząć standardowe odkurzanie.

    Czy wykonanie tych czynności pozwoliło rozwiązać problem? Skontaktuj się z nami w celu uzyskania pomocy.

    Szukasz czegoś innego?

    Poznaj wszystkie opcje pomocy technicznej firmy Philips

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.