Upewnij się, że zainstalowano najnowszą dostępną wersję aplikacji Air+. Zaktualizuj aplikację za pośrednictwem sklepu Google Play lub App Store w smartfonie lub tablecie.
Jeśli nie możesz połączyć aplikacji Air+ z odkurzaczem automatycznym Philips SmartPro, możliwych jest kilka przyczyn. Dowiedz się poniżej, jak w prosty sposób rozwiązać ten problem.
Upewnij się, że zainstalowano najnowszą dostępną wersję aplikacji Air+. Zaktualizuj aplikację za pośrednictwem sklepu Google Play lub App Store w smartfonie lub tablecie.
Upewnij się, że odkurzacz automatyczny Philips SmartPro znajduje się w pobliżu routera, aby mógł odbierać silny sygnał Wi-Fi.
Upewnij się, że router Wi-Fi jest włączony i zgodny. Odkurzacz automatyczny Philips SmartPro jest zgodny z siecią Wi-Fi 802.11 b/g/n (2,4 GHz), ale nie jest zgodny z siecią Wi-Fi 802.11a (5 GHz).
Uwaga!
Możesz w dowolnym momencie rozpocząć odkurzanie za pomocą odkurzacza automatycznego Philips bez aplikacji Air+. Naciśnij wyłącznik u góry urządzenia, aby rozpocząć standardowe odkurzanie.
Czy wykonanie tych czynności pozwoliło rozwiązać problem? Skontaktuj się z nami w celu uzyskania pomocy.