1
Produkty

Odkurzacz automatyczny/robot

DARMOWA aplikacja mobilna, 3-stopniowy system czyszczenia, 120 min pracy, Niewidoczna ściana FC8832/01

Często zadawane pytania

Mam problem z połączeniem odkurzacza Philips SmartPro

W przypadku smartfonów z systemem Android 6.0.1 może wystąpić problem z połączeniem aplikacji SmartPro z odkurzaczem automatycznym SmartPro Active. Czytaj dalej, aby dowiedzieć się więcej i poznać możliwe rozwiązania.

Nie mogę skonfigurować sieci Wi-Fi (Android 6.0.1)

Może się zdarzyć, że aplikacji SmartPro nie będzie można połączyć z odkurzaczem automatycznym SmartPro Active.

Błąd występuje w kroku 3/4 konfiguracji sieci Wi-Fi: po ustawieniu opcji „Philips Setup” (Konfiguracja Philips) dla sieci Wi-Fi aplikacja SmartPro w niektórych przypadkach nie może ukończyć konfiguracji sieci Wi-Fi.

Aby rozwiązać ten problem, pobierz najnowszą wersję aplikacji. W nowych wersjach aplikacji SmartPro (wydanych w maju 2017 r. i nowszych) wprowadziliśmy poprawkę rozwiązującą ten problem.

Możliwe jest odkurzanie bez aplikacji

Pamiętaj, że możesz w dowolnym momencie rozpocząć odkurzanie za pomocą odkurzacza automatycznego Philips SmartPro Active bez aplikacji SmartPro. Skorzystaj z pilota zdalnego sterowania lub naciśnij wyłącznik u góry odkurzacza, aby rozpocząć standardowe odkurzanie.

Bez aplikacji niemożliwe jest korzystanie z zaawansowanych funkcji, takich jak planowanie sprzątania, powiadomienia push, zdalne połączenie z odkurzaczem automatycznym w domu i poza nim, a także szczegółowe informacje dotyczące sprzątania, schematów i konserwacji.

Informacje podane na tej stronie dotyczą następujących modeli: FC8832/01 .

Nie tego szukasz?

Czy udało się nam odpowiedzieć na Twoje pytanie?

Porozmawiaj na czacie z jednym z naszych przedstawicieli!