Konsumenckie
Produkty
Profesjonalny telewizor LED

Profesjonalny telewizor LED

102 cm (40") MediaSuite, LED, DVB-T2/T/C i IPTV 40HFL5010L/12

Często zadawane pytania

Dlaczego aplikacja YouTube nie jest już dostępna?

Sytuacja
Aplikacja YouTube niespodziewanie się zamyka lub zawiesza.

Odpowiedź

Aplikacja YouTube była nieprawidłowo zainstalowana lub musi zostać zaktualizowana do nowszej wersji.
Ponieważ firma Google wycofała obsługę interfejsu API v2 w kwietniu 2015 r., stara wstępnie zainstalowana aplikacja YouTube nie jest już obsługiwana. Obecnie YouTube oferuje dwie aplikacje do telewizorów z systemem Android. Są to „YouTube for Google TV” (do telewizorów z systemem Android z 2014 r.) oraz „YouTube for Android TV” (do telewizorów z systemem Android z 2015 r.).

Aby móc nadal używać aplikacji YouTube w telewizorze, należy zainstalować nową aplikację YouTube ze sklepu Google Play w następujący sposób:

1. Odinstaluj niezgodną aplikację

Jeśli obecnie zainstalowana jest aplikacja „YouTube for Google TV”, odinstaluj ją z telewizora.Aktualnie zainstalowaną aplikację można znaleźć w sklepie Google Play:
● Aby otworzyć menu Google Play, wybierz przycisk po lewej stronie pola wyszukiwania w Google Play i naciśnij przycisk „OK” na pilocie zdalnego sterowania
● Wybierz opcję “Moje aplikacje” (My apps), aby wyświetlić listę zainstalowanych aplikacji

● Wybierz aktualnie zainstalowaną aplikację YouTube z listy
● Wybierz opcję “Odinstaluj” (Uninstall) i naciśnij przycisk „OK” na pilocie zdalnego sterowania

2. Zaktualizuj wstępnie instalowaną aplikację

Następnie można w następujący sposób zainstalować aplikację Google TV:
● Otwórz sklep Google Play w telewizorze
● Wyszukaj aplikację „YouTube for Android TV”
Uwaga: Jeśli fabrycznie zainstalowana aplikacja YouTube została ręcznie wyłączona, trzeba ją najpierw włączyć. Aby to zrobić, wybierz zielony przycisk “Włącz” (Enable) i naciśnij przycisk „OK” na pilocie zdalnego sterowania. Następnie wykonaj poniższe czynności.

● Wybierz biały przycisk “Aktualizuj” (Update) i poczekaj, aż aplikacja się zaktualizuje

● Jeśli aktualizacja się powiedzie, ikona wstępnie zainstalowanej aplikacji zmieni się w nową ikonę

3. Wykonaj twardy reset

• Wyłącz telewizor
• Odłącz przewód zasilający telewizora
• Odczekaj minutę (po wyłączeniu wskaźnika LED) i ponownie podłącz przewód zasilający
• Ponownie włącz telewizor

Informacje podane na tej stronie dotyczą następujących modeli: 40HFL5010L/12 , 32HFL5011T/12 , 55HFL5011T/12 , 49HFL5011T/12 , 43HFL5011T/12 , 40HFL5011T/12 , 65PUS8901/12 , 55PUS8601/12 , 65PUS8700/12 , 65PUS8601/12 , 55PUS8700/12 , 32PFH6500/88 , 32PFT6500/12 , 32PFK6500/12 , 32PFH5500/88 , 65PFT6520/12 , 48PFH5500/88 , 40PFH5500/88 , 32PFK5500/12 , 55PFT5500/12 , 55PFK5500/12 , 55PFH5500/88 , 48PFT5500/12 , 48PFK5500/12 , 40PFT5500/12 , 40PFK5500/12 , 32PFT5500/12 , 48PUS7600/12 , 65PUS7600/12 , 55PUT6400/12 , 55PUS7600/12 , 55PUK6400/12 , 55PUH6400/88 , 50PUT6400/12 , 40PUH6400/88 , 50PUK6400/12 , 50PUH6400/88 , 40PUT6400/12 , 40PUK6400/12 , 65PUK7120/12 , 65PUS7120/12 , 50PFH6510/88 , 50PFT6510/12 , 40PFH6510/88 , 65PFK6520/12 , 55PUS7170/12 , 55PUS7150/12 , 55PUS7100/12 , 55PUK7150/12 , 55PUK7100/12 , 55PFT6550/12 , 55PFT6510/12 , 55PFK6580/12 , 55PFK6560/12 , 55PFK6550/12 , 55PFK6540/12 , 50PFT6550/12 , 50PFK6580/12 , 50PFK6560/12 , 50PFK6550/12 , 50PFK6540/12 , 50PFH6550/88 , 49PUS7170/12 , 49PUS7150/12 , 49PUS7100/12 , 43PUS7150/12 , 43PUS7100/12 , 43PUK7100/12 , 40PFT6510/12 , 40PFK6580/12 , 40PFK6560/12 , 40PFK6550/12 , 40PFK6540/12 , 40PFK6510/12 , 40PFH6550/88 , 50PFK6510/12 , 55PFK6510/12 , 32PFH5300/88 , 50PFH5300/88 , 40PFH5300/88 , 32PFT5300/12 , 24HFL3010W/12 , 50PFT5300/12 , 50PFK5300/12 , 40PFT5300/12 , 40PFK5300/12 , 32PFK5300/12 , 32HFL3010W/12 , 28HFL5010T/12 , 55HFL5010T/12 , 48HFL5010T/12 , 40HFL5010T/12 , 32HFL5010T/12 , 24HFL3010T/12 , 28HFL3010T/12 , 32HFL3010T/12 , 40HFL3010T/12 . więcej Mniej

Nie tego szukasz?