1
Produkty

SmartPro Compact Odkurzacz automatyczny/robot

Nasadka TriActive XL, Wąska konstrukcja (6 cm), System z 4 kołami, Inteligentna aplikacja FC8778/01

Rozwiązywanie problemów

Odkurzacz automatyczny Philips SmartPro nie łączy się

Jeśli wystąpi problem z nawiązaniem połączenia lub zakończeniem procesu konfiguracji połączenia z siecią Wi-Fi odkurzacza automatycznego Philips SmartPro, może istnieć proste rozwiązanie. Sprawdź możliwe przyczyny i rozwiązania poniżej.

Nie uruchomiono łatwej konfiguracji sieci Wi-Fi

Postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie w aplikacji SmartPro. Dotknij opcji „Czynności wstępne” (Get started), a następnie „Podłącz odkurzacz automatyczny” (Connect your robot), aby rozpocząć łatwą konfigurację sieci Wi-Fi.

Ekrany konfiguracji sieci Wi-Fi w aplikacji SmartPro

Nie przełączono na sieć „PHILIPS Setup”

Na etapie 3. łatwej konfiguracji sieci Wi-Fi przejdź do ustawień telefonu i dotknij ustawień sieci Wi-Fi. Na liście sieci dotknij przycisku „PHILIPS Setup”. Po zakończeniu wróć do aplikacji SmartPro.

Wybierz ekrany „Konfiguracja PHILIPS” ( PHILIPS Setup) w aplikacji SmartPro

Urządzenie/smartfon nie znajduje się w zasięgu routera sieci Wi-Fi

Upewnij się, że odkurzacz automatyczny SmartPro i smartfon znajdują się w zasięgu routera Wi-Fi, aby mogły odbierać silny sygnał Wi-Fi.

Urządzenie nie działa w trybie połączenia z siecią Wi-Fi

Przełącz odkurzacz automatyczny Philips SmartPro w tryb połączenia Wi-Fi. Naciśnij i przytrzymaj przycisk sieci Wi-Fi na odkurzaczu automatycznym, aż ikona Wi-Fi na wyświetlaczu zacznie migać na pomarańczowo.

Lokalizacja pomarańczowej diody LED na odkurzaczu automatycznym Philips SmartPro

Sieć Wi-Fi nie jest dostosowana do odkurzacza automatycznego SmartPro

Odkurzacz automatyczny Philips SmartPro jest zgodny wyłącznie z siecią Wi-Fi 802.11 b/g/n (2,4 GHz). Urządzenie nie jest zgodne z siecią Wi-Fi 802.11a Wi-Fi (5 GHz). Jeśli potrzebujesz więcej informacji dotyczących konfiguracji sieci Wi-Fi , skontaktuj się ze swoim dostawcą usługi internetowej.

Ustawienia zapory sieciowej uniemożliwiają połączenie odkurzacza automatycznego SmartPro z siecią Wi-Fi

Ustawienia zapory sieciowej mogą uniemożliwić połączenie odkurzacza automatycznego Philips SmartPro z siecią Wi-Fi. Może się to zdarzyć, kiedy funkcja filtrowania adresu MAC jest aktywna. Upewnij się, że adres MAC odkurzacza automatycznego SmartPro jest dodany do listy urządzeń, które mogą uzyskać dostęp do sieci Wi-Fi.

Adres MAC stanowi unikatowy identyfikator urządzenia. Adres MAC jest wydrukowany na naklejce znajdującej się pod pojemnikiem na kurz odkurzacza automatycznego Philips SmartPro lub pod jego akumulatorem. Jeśli potrzebujesz więcej informacji na ten temat lub pomocy przy konfiguracji sieci Wi-Fi , skontaktuj się ze swoim dostawcą usługi internetowej.

Czy wykonanie tych czynności pozwoliło rozwiązać problem? Skontaktuj się z nami w celu uzyskania pomocy.

Informacje podane na tej stronie dotyczą następujących modeli: FC8778/01 , FC8832/01 .

Nie tego szukasz?