Konsumenckie
Produkty
PerfectCare Pure Żelazko z generatorem pary

PerfectCare Pure Żelazko z generatorem pary

Ciśnienie pompki do 5 barów, Silne uderzenie pary 240 g, Zabezpieczenie na czas przenoszenia, Stały zbiornik wody o poj. 1, 5 l GC7635/30

Rozwiązywanie problemów

Żelazko Philips emituje dźwięki i miga pomarańczowy wskaźnik antywapienny

Dowiedz się tutaj, dlaczego wskaźnik systemu antywapiennego miga na żelazku z generatorem pary Philips PerfectCare Pure.

Wkład antywapienny się wyczerpał

Wymień wkład antywapienny. Są one dostępne w naszym sklepie internetowym.

Można tymczasowo używać wody demineralizowanej lub odwapnionej z filtra Philips IronCare (GC024), aby móc dalej korzystać z urządzenia. Aby to zrobić, należy:

  1. Pozostawić zużyty wkład w komorze
  2. W przypadku używania wody z kranu należy ją wylać
  3. Napełnić zbiornik wodą zdemineralizowaną (zostanie to wykryte przez czujnik w zbiorniku, a następnie wszystkie funkcje żelazka zostaną przywrócone).

Wskaźnik systemu antywapiennego miga po wymianie wkładu antywapiennego

Żelazko było podłączone do sieci elektrycznej podczas wymiany wkładu antywapiennego. Wyjmij wtyczkę urządzenia z gniazdka elektrycznego, wyjmij wkład, a następnie umieść go z powrotem w urządzeniu. Spowoduje to zresetowanie systemu antywapiennego.

Upewnij się, aby żelazko parowe firmy Philips było zawsze odłączone od sieci elektrycznej przed wymianą wkładów.

Wskaźnik systemu antywapiennego miga co kilka tygodni, a urządzenie emituje sygnał dźwiękowy

Możliwe, że wkład antywapienny nie jest prawidłowo umieszczony w żelazku. Upewnij się, że wkład jest umieszczony prawidłowo w generatorze pary (dzięki temu czas eksploatacji wkładu znacznie się wydłuży):

  1. Wyjmij wtyczkę żelazka z gniazdka elektrycznego
  2. Wyjmij, a następnie wymień wkład antywapienny i mocno go dociśnij
  3. Jeśli problem będzie się powtarzał, możliwe, że stopień twardości wody w Twojej okolicy jest wysoki. Żelazko wykrywa wodę z kamieniem i wyświetla alert systemu antywapiennego. Zalecamy używanie do prasowania wody zdemineralizowanej.
  4. Jeśli problem nie został rozwiązany, skontaktuj się z Centrum Obsługi Klienta firmy Philips, aby uzyskać pomoc w jego rozwiązaniu.

Informacje podane na tej stronie dotyczą następujących modeli: GC7635/30 , GC7640/80 .

Nie tego szukasz?

Czy udało się nam odpowiedzieć na Twoje pytanie?

Porozmawiaj na czacie z jednym z naszych przedstawicieli!