Konsumenckie
Produkty
PerfectCare Viva PerfectCare Viva Żelazko z generatorem pary

PerfectCare Viva PerfectCare Viva Żelazko z generatorem pary

Ciśnienie do 5, 5 bara, Silne uderzenie pary do 230 g, Zbiornik wody o pojemności 2 l, Kompaktowa konstrukcja GC7051/30

Rozwiązywanie problemów

Para w generatorze firmy Philips jest coraz słabsza

Jeśli intensywność wytwarzania pary przez żelazko z generatorem firmy Philips jest niezgodna z oczekiwaniami, tutaj znajdziesz informacje wyjaśniające, co może powodować taką sytuację.

Po naciśnięciu przycisku pary dochodzi do opóźnienia uwalniania pary

Krótkie opóźnienie to zjawisko normalne:

  • Naciśnij i zwolnij przycisk pary: po 2 sekundach para zostanie wytworzona.
  • Naciśnij i przytrzymaj przycisk pary: intensywność jej wytwarzania będzie utrzymywać się na stałym wysokim poziomie. Usłyszysz odgłos pompowania oznaczający, że woda jest pompowana do elementu grzejnego, aby wytworzyć parę.
  • Szybko dwukrotnie naciśnij przycisk pary: żelazko przejdzie do automatycznego ustawienia pary. Ponownie naciśnij przycisk pary, aby zatrzymać jej wytwarzanie.

Kilka sekund opóźnienia to zjawisko normalne

Gdy urządzenie pobiera wodę ze zbiornika, zimna woda obniża na kilka sekund ciśnienie pary wodnej. Jest to zjawisko normalne dla każdego żelazka z generatorem pary.

Jeśli problem utrzymuje się dłużej niż kilka sekund, należy usunąć kamień z urządzenia. Tutaj znajdziesz wszystkie informacje na temat usuwania kamienia z żelazka firmy Philips.

Kamień mógł pokryć wnętrze urządzenia, uniemożliwiając prawidłowe wytwarzanie pary

Należy usunąć kamień z żelazka.

Tutaj znajdziesz wszystkie informacje na temat usuwania kamienia z żelazka firmy Philips.

Tryb ECO jest włączony

Jeśli korzystasz z trybu ECO (świeci się zielony wskaźnik), strumień pary będzie słabszy.

Aby uzyskać więcej pary, wyłącz tryb ECO, naciskając przycisk ECO. Zielony wskaźnik ECO zgaśnie.

Wystąpił problem z funkcją wytwarzania pary

Jeśli napotykasz inne problemy związane z parą, może się okazać, że wystąpił problem z funkcją pary.
W takiej sytuacji zalecamy kontakt z Centrum Obsługi Klienta firmy Philips i umówienie się na naprawę.

Informacje podane na tej stronie dotyczą następujących modeli: GC7051/30 , GC7057/20 , GC7831/20 , GC8715/20 , GC7833/80 , GC8712/20 , GC8731/20 , GC8735/80 , GC7710/20 , GC7715/80 , GC6603/20 , GC6630/20 , GC6606/20 , GC6616/20 , GC6602/20 , GC7015/20 , GC7011/20 , GC6608/30 , GC6615/20 , GC6621/20 , GC6631/30 . więcej Mniej

Nie tego szukasz?

Czy udało się nam odpowiedzieć na Twoje pytanie?

Porozmawiaj na czacie z jednym z naszych przedstawicieli!