Sytuacja
Dzieje się jedno, lub więcej z poniższych:
• Adres IP rozpoczyna się od 169 lub 0.0
• Nie można ustanowić połączenia bezprzewodowego
• Połączenie jest niestabilne
Article Published Date : 2019-03-18
Sytuacja
Dzieje się jedno, lub więcej z poniższych:
• Adres IP rozpoczyna się od 169 lub 0.0
• Nie można ustanowić połączenia bezprzewodowego
• Połączenie jest niestabilne
• Oprogramowanie telewizora jest zaktualizowane do najnowszej dostępnej wersji
• Z telwizorem używany jest poprawny adapter Wi-Fi jeżeli telewizor nie posiada wbudowanego odbniornika Wi-Fi - PTA01 lub PTA128. Sprawdź instrukcję lub stronę wsparcia telewizora w celu uzyskania więcej informacji.
Informacja: Jeżeli PTA Wi-Fi dongle jest niedostępny, bezprzewodowe adapter wifi (np. Amazon Fire TV stick lub Google Chromecast ) może być użyty do korzystania z funkcji bezprzewodowego Smart TV.
W przypadku problemów z ustanowieniem połączenia bezprzewodowego, wykonaj co następuje:
Zresetuj router postępując zgodnie z instrukcjami od producenta routera. Sprawdź połączenie internetowe po zakończonym resecie urządzenia.
Kontynuuj zgodnie z kolejnymi krokami jeżeli połączenie sieciowe nadal nie działa poprawnie.
• Hasło WiFi w routerze może posiadać pewne ograniczenia:
Wytłumaczenie: Hasło Hexadecymalne
Znaki hexadecymalne obejmują cyfry od 0 do 9 i litery od A do F (tylko wielkie litery). Hasło kodowania musi mieć długość od 10 do 26 znaków. Jeśli kasło ma długość od 5 do 13 znaków i korzysta ze znaków innych niż te podane powyżej, skontaktuj się z dostawcą internetu w celu uzyskania pomocy w przekonwertowaniu hasła na format Hexadecymalny.
• Domyślne hasło sieci bezprzewodowej jest zazwyczaj spisane na naklejce na routerze lub w dołączonej do niego dokumentacji.
• Upewnij się, że hasło sieci bezprzewodowej zostało wpisane z uwzględnieniem wielkości liter. Przełączaj sie między różnymi zestawami znaków poprzez wciśnięcie przycisku OK na pilocie lub za pomocą kolorowych przycisków na dole pilota od telewizora. Jeśli dostępne, możliwe jest też korzystanie z klawiatury z tyłu pilota radiowego.
• Niektóre routery posiadają przycisk WPS, który tymczasowo zmniejsza zabezpieczenia sieci bezprzewodowej, umożliwiając urządzeniom podłączenie się do sieci domowej. W tym celu podczas podłączania TV wybierz opcję WPS zamiast skanowania.
Wciśnij przycisk “Home” na pilocie telewizora i wybierz:
[Konfiguracja] > [Podłącz do sieci] > [Bezprzewodowe] > [Skanowanie] i kontynuuj zgodnie z krokami na ekranie
• Jeżeli dostępne jest więcej niż jedna sieć wybierz router o poprawnej nazwie
• Jeżeli router nie pojawia się na liście dostępnych sieci, wybierz [Wprowadź ręcznie] i wprowadź nazwę routera
Wciśnij przycisk “Home” na pilocie telewizora i wybierz:
[Konfiguracja] > [Ustawienia Sieci] > [Zobacz ustawienia sieci]
• [Tryb sieci]: Powinien byc przełączony w tryb [DHCP/auto IP]
Opcja ta pozwala telewizorowi na automatyczną aktualizację połączenia w przypadku, gdy router zmienia numer IP przydzielony dla telewizora
• [Adres IP]: Adres IP nie powinien zaczynać się od 0 ani 169.xxx i nie powinien byc pusty
• [Siła sygnału] (strona 2): Ta opcja powinna wynosić co najmniej 80% lub cztery paski na wyświetlonej na ekranie skali
Twardy reset może pomóc w ustanowieniu połączenia sieci bezprzewodowej. Aby przeprowadzić twardy reset, wykonaj co następuje:
• Wyłącz telewizor
• Odłącz wszystkie kable i akcesoria od telewizora
• Odczekaj co najmniej minutę i podłącz z powrotem okablowanie do telewizora
Ustawienia zabezpieczeń w routerze mogą powstrzymać TV od ustanowienia połączenia. Zalecamy sprawdzenie następujących ustawień:
• Porty internetowe 80 i 443 powinny być otwarte
• Opcja “Cloud protection” w routerze powinna być wyłączona
• Sprawdź czy ustawienia routera posiadaja opcję “ukryte/niewidocze SSID”. Opcja ta powinna być wyłączona
Uwaga: Różne modele routerów różnią się od siebie pod względem wyglądu opcji. Aby uzyskać więcej informacji o tym jak zmienić ustawienia routera, zalecamy sprawdzenie dołączonej do niego dokumentacji lub kontakt bezpośredni z jego producentem.
• Podłącz router z telewizorem za pomocą kabla ethernet
• Stwórz sieć hotspot za pomocą urządzenia smart
Wciśnij przycisk “Home” na pilocie telewizora i wybierz zależnie od modelu TV:
[Konfiguracja] > [Ustawienia TV] > [Zainstaluj ponownie telewizor]
[Konfiguracja] > [Ustawienia TV] > [Ustawienia generalne] > [Zainstaluj ponownie telewizor]
Uwaga: Pamiętaj, że wykonane nagrania, ustawienia i informacje o kanałach zostaną skasowane podczas ponownej reinstalacji