PL
EN
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Pomoc Philips

    Mój robot kuchenny firmy Philips nie działa z blenderem

    Opublikowano dnia 2021-11-14

    Jeśli robot kuchenny firmy Philips nie działa z blenderem, tutaj dowiesz się, jak można rozwiązać ten problem.

    Jeśli blender nie został prawidłowo złożony, wbudowana blokada bezpieczeństwa nie może zostać zwolniona/odblokowana, a urządzenie nie będzie działało.

    Aby prawidłowo złożyć blender, wykonaj następujące czynności:

    1) Obróć część tnącą w dzbanku blendera.

    2) Nałóż dzbanek blendera na część silnikową i przekręć go w prawo, aby go zamocować.

    3) Gdy dzbanek zostanie prawidłowo zamocowany, poczujesz i usłyszysz kliknięcie. Nastąpi zwolnienie wbudowanej blokady bezpieczeństwa.

    Występ na dnie dzbanka nie może spowodować zwolnienia blokady bezpieczeństwa na części silnikowej z powodu uszkodzenia.

    Należy zakupić nowy dzbanek (CP9099) z naszego sklepu internetowego.

    Dzbanek nie może spowodować zwolnienia blokady bezpieczeństwa na części silnikowej z powodu uszkodzenia.

    Zalecamy kontakt z Centrum Obsługi Klienta firmy Philips w celu znalezienia rozwiązania

    Szukasz czegoś innego?

    Poznaj wszystkie opcje pomocy technicznej firmy Philips

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.