PL
EN
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Pomoc Philips

    Ekspres Saeco przestał działać, a jego wskaźniki migają

    Opublikowano dnia 2021-07-04

    Ekspres Saeco przestał działać? Migają wszystkie cztery wskaźniki na ekspresie? Dowiedz się, jak rozwiązać ten problem samodzielnie.

    W przypadku korzystania z filtra AquaClean/Brita

    1. Wyjmij filtr ze zbiornika wody, wyłącz urządzenie i włącz je ponownie
    2. Jeśli komunikat zniknie, filtr nie został dobrze przygotowany lub był zanieczyszczony. Przygotuj filtr lub wymień go, jeśli był używany dłużej niż 3 miesiące.

    Wszystkie wskaźniki włączają się zaraz po włączeniu urządzenia

    1. Wyłącz urządzenie.
    2. Wyjmij zbiornik wody i usuń wszystkie ziarna kawy znajdujące się na dnie komory zbiornika wody.
    3. Sprawdź, czy dozownik pary nie został zatkany. Usuń osad/brud z dozownika pary przy użyciu igły
    4. Ponownie włącz urządzenie i nalej 2–3 filiżanki gorącej wody.

    Wszystkie wskaźniki włączają się podczas parzenia kawy

    1. Wyłącz urządzenie.
    2. Wyczyść i nasmaruj blok zaparzający
    3. Zmień ustawienie grubości mielenia na grubsze mielenie kawy (wyższy numer)

    Wszystkie wskaźniki włączają się zaraz po lub w trakcie usuwania kamienia

    • Części osadzonego kamienia blokują obieg. Wyłącz urządzenie na jedną godzinę. Jeśli komunikat zniknie, usuń kamień z urządzenia innym razem

    Jeśli problem będzie nadal występował, skontaktuj się z nami

    Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, aby uzyskać pomoc.

    Szukasz czegoś innego?

    Poznaj wszystkie opcje pomocy technicznej firmy Philips

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.