Konsumenckie
Produkty
2100 series W pełni automatyczny ekspres do kawy

2100 series W pełni automatyczny ekspres do kawy

4 rodzaje napojów, System Easy Cappuccino, Srebrny HD8652/59

Rozwiązywanie problemów

Wszystkie wskaźniki się świecą, a urządzenie nie działa

Rozwiązanie może być proste. Przeczytaj, aby dowiedzieć się więcej.

Określ, w jakiej sytuacji wszystkie cztery wskaźniki zaczęły migać, i spróbuj zastosować odpowiednie rozwiązanie.

W przypadku korzystania z filtra AquaClean/Brita

  1. Wyjmij filtr ze zbiornika wody, wyłącz urządzenie i włącz je ponownie
  2. Jeśli komunikat zniknie, filtr nie został dobrze przygotowany lub był zanieczyszczony. Przygotuj filtr lub wymień go, jeśli był używany dłużej niż 3 miesiące.

Wszystkie wskaźniki włączają się zaraz po włączeniu urządzenia.

  1. Wyłącz urządzenie.
  2. Wyjmij zbiornik wody i usuń wszystkie ziarna kawy znajdujące się na dnie komory zbiornika wody.
  3. Sprawdź, czy dozownik pary nie został zatkany. Usuń osad/brud z dozownika pary przy użyciu igły
  4. Ponownie włącz urządzenie i nalej 2–3 filiżanki gorącej wody.

Wszystkie wskaźniki włączają się podczas parzenia kawy

  1. Wyłącz urządzenie.
  2. Wyczyść i nasmaruj moduł parzenia
  3. Zmień ustawienie grubości mielenia na grubsze mielenie kawy (wyższy numer)

Wszystkie wskaźniki włączają się zaraz po lub w trakcie usuwania kamienia

  • Części osadzonego kamienia blokują obieg. Wyłącz urządzenie na jedną godzinę. Jeśli komunikat zniknie, usuń kamień z urządzenia innym razem

Powyższe rozwiązania nie działają

Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, aby uzyskać pomoc.

Informacje podane na tej stronie dotyczą następujących modeli: HD8652/59 , HD8651/19 , HD8651/29 , HD8650/19 , HD8650/29 , HD8743/31 , HD8645/09 , HD8650/09 , HD8651/09 , HD8643/09 , HD8750/99 , HD8745/01 , HD8747/03 , HD8745/03 , HD8743/19 , HD8745/09 , HD8745/19 , HD8747/09 . więcej Mniej

Nie tego szukasz?

Czy udało się nam odpowiedzieć na Twoje pytanie?

Porozmawiaj na czacie z jednym z naszych przedstawicieli!