Konsumenckie
Produkty
Saeco Xelsis W pełni automatyczny ekspres do kawy

Saeco Xelsis W pełni automatyczny ekspres do kawy

15 dostępnych napojów, System Latteduo, Tytanowy przód, 12-stopniowy, regulowany młynek SM7684/00

Rozwiązywanie problemów

Ekspres Xelsis Saeco parzy wodnistą kawę

Jeśli ekspres Xelsis parzy wodnistą kawę, istnieje kilka możliwych przyczyn tego problemu. Dowiedz się, jak można łatwo rozwiązać ten problem i dalej korzystać z ekspresu do kawy.

Pierwsze użycie urządzenia.

Jeśli pierwsze parzone filiżanki napojów są wodniste, jest to normalne, ponieważ system adaptacyjny ekspresu Saeco nadal się dostosowuje. Zaparz kolejne 5–7 filiżanek kawy.

Moduł parzenia jest zapchany przez zanieczyszczenia lub nie został odpowiednio nasmarowany.

Wyczyść i nasmaruj moduł parzenia 
Krok 1. Wyłącz urządzenie i poczekaj, aż nie będzie ono wydawać żadnych dźwięków (może to potrwać do 15–20 sekund).
Krok 2. Wyjmij pojemnik na fusy kawowe, otwórz klapkę serwisową i wyjmij moduł parzenia.
Krok 3. Opłucz go świeżą wodą, zwracając szczególną uwagę na filtr.
Krok 4 Zadbaj o to, aby moduł parzenia był dobrze nasmarowany — obejrzyj film, aby zapoznać się z instrukcjami.
Krok 5. Włóż z powrotem moduł parzenia, pojemnik na ziarna kawy i tackę ociekową, a następnie zamknij klapkę serwisową.
Krok 6. Ponownie włącz urządzenie.

Porada eksperta: Aby dokładnie wyczyścić moduł parzenia, użyj tabletki do usuwania oleju kawowego CA6704.

Ustawiono grube mielenie kawy.

Ustaw drobniejsze mielenie kawy. 
Ustawienia mielenia można dostosować za pomocą pokrętła znajdującego się w pojemniku na ziarna. Uwaga: ustawienia mielenia można regulować jedynie podczas mielenia.
Krok 1. Umieść filiżankę pod kranikiem.
Krok 2. Naciśnij przycisk ESPRESSO, aby zaparzyć kawę.
Krok 3. Gdy młynek rozpocznie mielenie, naciśnij pokrętło regulacji i obróć je o jeden ząbek na niższy numer.

Dostosuj inne ustawienia

Zmień ustawienia, takie jak aromat, moc i smak kawy

Im wyższe są te ustawienia, tym mocniejsza jest kawa.

Dostosowano ilość kawy i zapisano w profilu

Ten problem można rozwiązać na dwa sposoby:

  1. Dostosuj do swoich preferencji ilość parzonej kawy w wybranym napoju
  2. Zresetuj zaprogramowane ustawienia: wybierz napój w profilu i przewiń w dół, aby wybrać opcję „reset” (resetuj).

Informacje podane na tej stronie dotyczą następujących modeli: SM7684/00 .

Other issues

Dozowanie(5)
Filtr(3)
Hałas(2)
Funkcjonalność(1)
Powiadomienia o błędach(1)
Wyciekanie(1)
Budzik(2)
Zasilanie / ładowanie / czas pracy baterii(1)
Wyświetlacz(2)
Mleko(2)
Moduł parzenia(2)

Czy udało się nam odpowiedzieć na Twoje pytanie?

Porozmawiaj na czacie z jednym z naszych przedstawicieli!