Aplikacja Philips Sonicare prosi o uprawnienia dostępu do funkcji w urządzeniu przenośnym takich jak uprawnienia dotyczące lokalizacji lub dostęp do kontaktów. Dowiedz się, dlaczego.
Dlaczego aplikacja Philips Sonicare wymaga uprawnień
Uprawnienia wymagane przez aplikację Philips Sonicare
Aplikacja Philips Sonicare może zapytać Cię o zgodę na dostęp do:
- Usług lokalizacji
- Tożsamości
- Kalendarza
- Kontaktów
- Funkcji telefonu
- Mikrofonu
Usługi lokalizacji
Uprawnienia dotyczące lokalizacji pozwalają aplikacji Philips Sonicare na automatyczny odbiór informacji o szczotkowaniu. Aplikacja Philips Sonicare nie wymaga działania usługi lokalizacji. Jednak dane o lokalizacji będą używane do wyszukiwania najbliższego sklepu lub w celu przekazania użytkownikowi danych kontaktowych lokalnego centrum obsługi klienta.
Tożsamość
Ta funkcja umożliwia korzystanie z konta w serwisach Google+ lub Facebook w celu uzyskania łatwego dostępu.
Kalendarz
Uprawnienia te umożliwiają utworzenie wydarzenia w kalendarzu, np. wizyty u dentysty lub higienisty. Informacje te są traktowane jak poufne i wykorzystywane wyłącznie do tworzenia wizyt.
Kontakty
Kontakty umożliwiają udostępnianie dentyście lub higieniście raportów z postępów w szczotkowaniu przy użyciu funkcji kontaktów. Informacje te są traktowane jak poufne i wykorzystywane wyłącznie do komunikacji z dentystą lub higienistą.
Funkcje telefonu
Uprawnienia dotyczące telefonu są wymagane w celu nawiązywania bezpośredniego połączenia z Centrum Obsługi Klienta firmy Philips.
Mikrofon
Uprawnienia dotyczące mikrofonu są wymagane do odtwarzania dźwięku za pośrednictwem aplikacji. Ponadto dostęp do mikrofonu umożliwia używanie wirtualnych asystentów (np. Siri lub Asystenta Google) do uruchamiania aplikacji. Aplikacja Philips Sonicare nie wykonuje nagrań za pośrednictwem mikrofonu.