PL
EN
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Pomoc Philips

    Wtyczka ładowarki nie pasuje do stacji Philips SmartClean

    Opublikowano dnia 20 marca 2023 r.
    Jeśli wtyczka ładowarki systemu SmartClean nie pasuje, poniższe wskazówki dotyczące usuwania problemów mogą pomóc Ci w znalezieniu rozwiązania.

    Zalecamy wykonanie czynności w podanej poniżej kolejności. Przed przejściem do następnego kroku sprawdź, czy problem został rozwiązany. 

    Istnieje tylko jeden sposób podłączenia wtyczki ładowarki do systemu SmartClean. Upewnij się, że wtyczka jest podłączona pod odpowiednim kątem. Aby to zrobić, wykonaj poniższe czynności:

    1. Wyjmij wkład z systemu SmartClean.
    2. Przechyl stację SmartClean tak, aby była ustawiona pod kątem 45 stopni.
    3. Podłącz wtyczkę do określonej przestrzeni. 
    4. Włóż wkład z powrotem.
    5. Włącz system SmartClean.

    Zawsze używaj oryginalnej ładowarki dostarczonej z systemem SmartClean. 

    Wkładanie ładowarki do stacji Philips SmartClean
    Jeśli żadna z tych porad nie pomoże, system SmartClean może być uszkodzony wewnątrz. Zalecamy zlecenie naprawy lub wymiany urządzenia.
    Kontakt z firmą Philips

    Z chęcią Ci pomożemy.

    Szukasz czegoś innego?

    Poznaj wszystkie opcje pomocy technicznej firmy Philips

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.