1
Produkty

Shaver series 5000 Golarka elektryczna do użytku na sucho i na mokro

System ostrzy ComfortCut, 5-kierunkowe głowice Flex, Precyzyjny trymer SmartClick S5250/06

Rozwiązywanie problemów

Stacja Philips SmartClean przepełnia się

Jeśli zauważysz wyciek wody lub przepełnienie się stacji SmartClean, nie martw się. Skorzystaj z poniższych wskazówek.

Golarka nie jest sucha

Zalecamy przepłukanie golarki firmy Philips przed jej umieszczeniem w systemie SmartClean.

Po zakończeniu płukania golarki strząśnij nadmiar wody. W przeciwnym razie woda może zbierać się we wkładzie SmartClean, powodując jego przepełnienie.

Wyciekł płyn czyszczący

Być może płyn czyszczący znajdujący się we wkładzie SmartClean wyciekł do urządzenia.

Może się tak zdarzyć w przypadku przechylenia urządzenia podczas podłączania do niego ładowarki.

Pamiętaj, aby wyjąć wkład, zanim przechylisz stację SmartClean.

Aby rozwiązać ten problem, możesz wyjąć wkład SmartClean, a następnie wytrzeć urządzenie suchą, miękką szmatką. Umieść wkład z powrotem w urządzeniu. System SmartClean powinien teraz działać prawidłowo.

Jeśli system SmartClean nadal będzie się przepełniać, skontaktuj się z nami, aby uzyskać dalszą pomoc.

Informacje podane na tej stronie dotyczą następujących modeli: S5250/06 , S5530/06 , S5672/41 , S5630/12 , S5572/10 , S5572/06 , S5550/44 , S5550/06 , S5100/06 , S5520/45 , S5400/26 , S5150/26 , S5110/06 , S7780/64 , S7720/26 , S7530/50 , S7520/41 , S7510/41 , S738/17 , S728/17 , S5620/12 , S5600/41 , S5510/45 , S5130/06 , S5320/06 , S5340/06 , S5400/06 , S5420/06 , S7310/12 , S7370/12 , S9031/12 , S9111/31 , S9511/31 , S9521/31 , S9711/31 . więcej Mniej

Rozwiązywanie problemów

Zasilanie / ładowanie / czas pracy baterii(1)
Funkcjonalność(1)
Urządzenie(1)

Nie tego szukasz?

Czy udało się nam odpowiedzieć na Twoje pytanie?

Porozmawiaj na czacie z jednym z naszych przedstawicieli!