Szczoteczka do zębów Sonicare wyłącza się samoczynnie
Jeśli szczoteczka Philips Sonicare wyłącza się lub przestaje wibrować samoczynnie, spróbuj rozwiązać ten problem, korzystając z poniższych porad.
Sprawdź wybrany tryb szczotkowania
Szczoteczka może być wyposażona w różne tryby i ustawienia. Po wybraniu trybu, szczoteczka działa przez określony czas, a następnie wyłącza się automatycznie. Oto przegląd możliwych trybów i ich czasów trwania:
Czy wibracje szczoteczki zmieniają się na chwilę podczas szczotkowania, ale szczoteczka nadal wibruje? Jeśli odpowiedź brzmi „tak”, problem może dotyczyć zegara lub czujnika nacisku. Te funkcje wskazują poprzez krótką zmianę wibracji, kiedy należy przejść do następnej części zębów. Zmiany te są normalne. Szczoteczka wyłączy się automatycznie po zakończeniu sesji szczotkowania.
Usterka
Jeśli szczoteczka wyłącza się przed zakończeniem cyklu szczotkowania, może to oznaczać, że urządzenie nie działa prawidłowo. W takim przypadku skontaktuj się z nami w celu naprawy lub wymiany szczoteczki.
Każdy produkt ma indywidualny numer modelu. Numer modelu zwykle zaczyna się od liter, po których następuje ciąg cyfr, np. GC6440, 37PFL7403D lub SA1300.
Numer modelu można znaleźć w kilku różnych miejscach:
Poszukaj na opakowaniu
Poszukaj wewnątrz produktu
Poszukaj na produkcie
Poszukaj w instrukcji
Przepraszamy, nie znaleziono tego produktu. Sprawdź, czy został wprowadzony prawidłowy numer modelu. Numer modelu składa się z liter i cyfr (np. HX9903, SP9820). Jeśli numer modelu nie daje żadnych wyników, zalecamy skontaktowanie się z naszym centrum obsługi klienta.
Wyniki wyszukiwania dla: {words} (liczba produktów: {number})
Znaleźliśmy produkty ({number}), które są dostępne poza Twoim krajem, więc lokalne promocje mogą nie mieć zastosowania.