Jeśli główka szczoteczki Philips Sonicare odpada od rączki, postępuj zgodnie z poniższymi instrukcjami.
Główka szczoteczki Philips Sonicare odpada od rączki szczoteczki
Główka szczoteczki nie jest prawidłowo zamocowana
Upewnij się, że główka szczoteczki jest prawidłowo założona i zwrócona w tę samą stronę, co przód rączki. Uwaga: Między główką szczoteczki a rączką jest niewielka przerwa. Jest to zjawisko normalne.
Główka szczoteczki lub rączka jest zabrudzona
Upewnij się, że dolna część główki szczoteczki i miejsce wokół metalowego trzonka są wolne od zanieczyszczeń. Możesz umyć główkę szczoteczki i metalowy trzonek w letniej wodzie lub wyczyścić je za pomocą miękkiej szmatki.
Modele główek szczoteczek
Czy używasz główki szczoteczki, która jest zgodna z posiadaną szczoteczką do zębów Philips Sonicare? Nasze szczoteczki są zgodne wyłącznie z główkami szczoteczki Philips Sonicare. Nadal masz pytania? W celu uzyskania dalszej pomocy skontaktuj się z naszymi przedstawicielami ds. obsługi klienta lub odwiedź naszą stronę pomocy technicznej.