1
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    • Darmowa dostawa i zwrot

    • 14 dni na zwrot

    • 2 lata gwarancji

    Produkty

    Sonicare DiamondClean Szczoteczka soniczna

    5 programów, 2 główki szczoteczki, Szklanka do ładowania, etui podróżne HX9392/39

    Rozwiązywanie problemów

    Szczoteczka Philips Sonicare DiamondClean nie włącza się

    Szczoteczka do zębów Philips Sonicare DiamondClean lub DiamondClean Smart nie włącza się? Sprawdź możliwe przyczyny oraz rozwiązania i wypróbuj je, aby rozwiązać problem samodzielnie.

    Akumulator jest rozładowany lub nie jest w pełni naładowany

    Umieść rączkę na ładowarce. Czy wskaźnik akumulatora miga lub urządzenie emituje sygnał dźwiękowy? Oznacza to, że szczoteczka do zębów ładuje się. Ładuj szczoteczkę Philips Sonicare DiamondClean przez 24 godziny.

    Przycisk zasilania jest zablokowany

    Pasta do zębów lub inne zanieczyszczenia mogły dostać się do niewielkiej szczeliny otaczającej przycisk zasilania. Może to doprowadzić do zablokowania przycisku zasilania i uniemożliwić jego prawidłowe funkcjonowanie. Przetrzyj przycisk zasilania i obszar wokół niego wilgotną ściereczką, aby odpowiednio go oczyścić.

    wyczyść przycisk zasilania uchwytu szczoteczki philips sonicare

    Gniazdko elektryczne nie działa

    Spróbuj podłączyć inne urządzenie do tego samego gniazdka elektrycznego. Jeśli to urządzenie również nie działa prawidłowo, problem może dotyczyć gniazdka elektrycznego. Wypróbuj inne gniazdko elektryczne, aby w pełni naładować szczoteczkę do zębów Philips Sonicare.

    Nie użyto oryginalnej ładowarki

    Upewnij się, że korzystasz z oryginalnej ładowarki dołączonej do szczoteczki Philips Sonicare DiamondClean lub DiamondClean Smart. Elementów ładujących (podstawy ładowarki, szklanki, futerału podróżnego) nie można używać wymiennie.

    Powierzchnia lub inne ładowarki powodują zakłócenia

    Metalowe powierzchnie lub inne ładowarki mogą zakłócać działanie ładowarki szczoteczki DiamondClean lub DiamondClean Smart. Upewnij się, że ładowarka nie została umieszczona na metalowej powierzchni lub w pobliżu innych ładowarek. Ułóż ładowarkę w innej pozycji i spróbuj ponownie.

    Czy to nie pomogło?

    Jeżeli nie udało się rozwiązać problemu, korzystając z opisanych rozwiązań, skontaktuj się z nami, aby uzyskać dalszą pomoc.

    Informacje podane na tej stronie dotyczą następujących modeli: HX9392/39 , HX9334/41 , HX9954/57 , HX9924/47 , HX9924/27 , HX9924/17 , HX9924/07 , HX9903/13 , HX9903/03 , HX9394/40 , HX9312/04 , HX9372/04 , HX9362/67 , HX9352/04 , HX9332/04 , HX9342/02 , HX9382/04 . więcej Mniej

    Nie tego szukasz?

    Czy udało się nam odpowiedzieć na Twoje pytanie?

    Porozmawiaj na czacie z jednym z naszych przedstawicieli!