PL
EN
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Pomoc Philips

    Komunikat „Napełnij zbiornik wody” w ekspresie Saeco PicoBaristo Deluxe nie znika

    Opublikowano dnia 2021-07-04

    Czy zbiornik wody jest pełny, a ekspres do kawy Saeco PicoBaristo wciąż wyświetla komunikat „Napełnij zbiornik wody” (Fill water tank)? Wykonaj te czynności, aby rozwiązać problem.

    Ekspres do kawy PicoBaristo Deluxe wymaga odpowietrzenia urządzenia, a nie tylko napełnienia zbiornika wody. Odpowietrz urządzenie gorącą wodą, aby wyłączyć ten komunikat. Można to zrobić po prostu nalewając gorącą wodę przez dozownik zgodnie z poniższymi instrukcjami.

    1. Włącz ekspres do kawy
    2. Nalej wody do zbiornika
    3. Włóż dozownik gorącej wody
    4. Naciśnij przycisk włączania/zatrzymania, aby rozpocząć nalewanie gorącej wody
    5. Komunikat zniknie i urządzenie będzie gotowe do użycia

    Jeśli problem będzie nadal występował, skontaktuj się z nami.

    Przegląd ekspresu do kawy Saeco PicoBaristo Deluxe
    Kontakt z firmą Philips

    Z chęcią Ci pomożemy.

    Szukasz czegoś innego?

    Poznaj wszystkie opcje pomocy technicznej firmy Philips

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.