PL
EN
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Pomoc Philips

    Wskaźnik ostrzegawczy ekspresu Philips nie przestaje świecić

    Opublikowano dnia 16 czerwca 2023 r.
    Jeśli wskaźnik ostrzegawczy ekspresu do kawy Philips świeci, a urządzenie nie wyłącza się, zapoznaj się z poniższymi ilustracjami, aby rozwiązać ten problem.
    Jeśli ten wskaźnik ostrzegawczy świeci, oznacza to, że zbiornik wody jest prawie pusty lub nie jest prawidłowo ustawiony. 

    Aby rozwiązać ten problem, wyjmij zbiornik i napełnij go wodą do wskaźnika „MAX”. Upewnij się, że zbiornik wody jest przesunięty wystarczająco daleko w głąb urządzenia, wówczas wskaźnik zgaśnie.
    Jeśli ten wskaźnik ostrzegawczy świeci, oznacza to, że pojemnik na fusy jest pełny i należy go opróżnić. 

    Aby rozwiązać ten problem, upewnij się, że urządzenie jest WŁĄCZONE podczas opróżniania pojemnika na fusy. Wyjmij tackę ociekową i opróżnij pojemnik na fusy kawowe. Umieść go z powrotem w urządzeniu.
    Jeśli ten wskaźnik ostrzegawczy świeci, oznacza to, że pojemnik na fusy/tacka ociekowa nie jest ustawiony/-a prawidłowo lub że klapka serwisowa jest otwarta. 

    Aby rozwiązać ten problem, ponownie włóż do urządzenia pojemnik na fusy oraz tackę ociekową i upewnij się, że znajdują się w prawidłowej pozycji. Wyjmij zbiornik wody i sprawdź, czy klapka serwisowa jest zamknięta.
    Jeśli ten wskaźnik ostrzegawczy świeci, oznacza to, że blok zaparzający nie jest ustawiony prawidłowo lub jest zablokowany. 

    Aby rozwiązać ten problem, wykonaj następujące czynności:

    1. Całkowicie WYŁĄCZ urządzenie
    2. Wyjmij zbiornik wody i otwórz klapkę serwisową
    3. Wyjmij blok zaparzający, a następnie opłucz go pod bieżącą wodą. Umieść go z powrotem w urządzeniu, aż zatrzaśnie się we właściwej pozycji
    4. Zamknij klapkę serwisową i umieść zbiornik wody z powrotem w urządzeniu 
    5. WŁĄCZ urządzenie 

    Uwaga: Znalezienie suchej zmielonej kawy w pojemniku na fusy, oznacza, że blok zaparzający był przepełniony i została ona usunięta. Podczas korzystania ze zmielonej kawy, użyj jednej pełnej łyżeczki zmielonej kawy i usuń jej nadmiar z góry.
    Jeśli ten wskaźnik ostrzegawczy świeci, oznacza to, że powietrze dostało się do wnętrza urządzenia. Aby usunąć powietrze z urządzenia, postępuj zgodnie z poniższymi instrukcjami.

    1. Nalej wody do zbiornika
    2. Podstaw filiżankę pod klasyczny spieniacz do mleka i naciśnij migający przycisk start/stop. Pamiętaj, że ekspres zacznie dozować gorącą wodę, aby usunąć powietrze uwięzione w urządzeniu.  

    Jeśli to nie rozwiąże problemu, wykonaj poniższe czynności: 

    1. WYŁĄCZ urządzenie.
    2. Opróżnij zbiornik wody i wyjmij z niego filtr AquaClean (jeśli się w nim znajduje)
    3. Napełnij go świeżą wodą i umieść z powrotem w urządzeniu
    4. Ponownie WŁĄCZ urządzenie i poczekaj, aż się nagrzeje
    5. Wybierz opcję dozowania gorącej wody i nalej 2–3 filiżanki gorącej wody
    6. Jeśli problem został rozwiązany, włóż filtr AquaClean z powrotem do zbiornika wody i ponownie nalej 2-3 filiżanki gorącej wody.

    Jeśli ten wskaźnik ostrzegawczy miga na pomarańczowo, oznacza to, że filtr wody AquaClean powinien zostać umieszczony w zbiorniku wody/wymieniony i aktywowany. Po zainstalowaniu i zakończeniu pracy lampka zmieni kolor na niebieski. 

     

    Aby uzyskać szczegółowe instrukcje krok po kroku, dotyczące odkamieniania urządzenia, zapoznaj się z instrukcją obsługi lub obejrzyj poniższy film instruktażowy.

    Jeśli ten wskaźnik ostrzegawczy świeci, oznacza to, że należy usunąć kamień z urządzenia. 

    Aby uzyskać szczegółowe instrukcje krok po kroku, dotyczące odkamieniania urządzenia, zapoznaj się z instrukcją obsługi lub obejrzyj poniższy film instruktażowy.
    Jeśli wszystkie wskaźniki ostrzegawcze migają, oznacza to, że należy zresetować urządzenie. Aby to zrobić, wykonaj następujące czynności:

    1. WYŁĄCZ urządzenie i wyjmij jego wtyczkę z gniazdka elektrycznego 
    2. Wyjmij filtr wody AquaClean ze zbiornika wody (jeśli się w nim znajduje)
    3. Napełnij zbiornik wodą i umieść go z powrotem w urządzeniu
    4. Otwórz pokrywkę komory na zmieloną kawę i sprawdź, czy nie jest zatkana. Jeśli stwierdzisz, że jest zatkana zmieloną kawą, wyczyść i odblokuj ją za pomocą uchwytu łyżki  
    5. Włóż wtyczkę zasilania z powrotem do gniazdka elektrycznego i włącz urządzenie 
    6. Wybierz opcję dozowania gorącej wody i nalej 2–3 filiżanki gorącej wody.

    Uwaga: jeśli wskaźniki nadal migają, oznacza to, że urządzenie może być przegrzane. Wyłącz urządzenie, odczekaj ok. 30 minut i ponownie je włącz. Jeśli wskaźniki nie przestaną migać, skontaktuj się z Centrum Obsługi Klienta w swoim kraju.

    Wskaźnik Wi-Fi nie świeci
    – Ekspres do kawy nie jest połączony z domową siecią Wi-Fi (do tej pory nie przeprowadzono wstępnej konfiguracji Wi-Fi).
    – Połączenie Wi-Fi urządzenia jest wyłączone.
    – Domowa sieć Wi-Fi nie działa prawidłowo.
    – Połączenie z domową siecią Wi-Fi zostało utracone, np. z powodu zmiany routera domowego lub zmiany nazwy sieci lub hasła.
    – Odległość między ekspresem do kawy a routerem jest zbyt duża.

    Wskaźnik Wi-Fi świeci
    – Konfiguracja połączenia Wi-Fi została pomyślnie zakończona, a ekspres do kawy jest połączony z domową siecią Wi-Fi.

    Wskaźnik Wi-Fi świeci po wyłączeniu urządzenia
    – Aby umożliwić odbieranie aktualizacji, moduł Wi-Fi musi być dostępny, a zatem wskaźnik Wi-Fi powinien świecić po wyłączeniu.

    Wskaźnik Wi-Fi miga
    – Ekspres do kawy jest w trybie konfiguracji podczas procesu konfiguracji Wi-Fi. Przyciski na ekspresie do kawy są nieaktywne.
    – Jeśli urządzenie było już podłączone, migający wskaźnik informuje, że trwa proces ponownego łączenia z domową siecią Wi-Fi.
    – Jeśli urządzenie jest podłączone do sieci Wi-Fi, wolno migający wskaźnik oznacza, że ekspres do kawy aktualizuje oprogramowanie sprzętowe. Ta aktualizacja może potrwać kilka minut i w tym czasie nie można korzystać z ekspresu do kawy.

    Szukasz czegoś innego?

    Poznaj wszystkie opcje pomocy technicznej firmy Philips

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.