Po zarejestrowaniu szczoteczki Sonicare można sprawdzić, czy nie ma ofert specjalnych do odebrania. Szczoteczkę można zarejestrować na stronie Philips.com lub w aplikacji Sonicare. Zarejestrowanie szczoteczki w aplikacji jest możliwe tylko w przypadku posiadania szczoteczki z obsługą aplikacji.
Zarejestruj produkt na stronie Philips.com
Zaloguj się do konta My Philips lub utwórz nowe konto. Po zalogowaniu się kliknij przycisk „Zarejestruj produkt” i postępuj zgodnie z instrukcjami.
Zarejestruj produkt w aplikacji Sonicare
Zaloguj się do konta My Philips w aplikacji.
Połącz szczoteczkę z aplikacją przez Bluetooth.
Po nawiązaniu połączenia kliknij trzy kropki w prawym dolnym rogu.
Wybierz opcję „Moje produkty” z menu.
Kliknij opcję „Zarejestruj produkt” i postępuj zgodnie z instrukcjami.
Kliknięcie tego linku spowoduje opuszczenie oficjalnej witryny Royal Philips (“Philips”). Wszystkie linki do witryn internetowych będących własnością osób trzecich, które pojawiają się w tej witrynie, są udostępniane wyłącznie dla Twojej wygody. Wszelkie linki kierujące do innych stron nie stanowią akceptacji takiej innej strony i Philips nie wyraża żadnej opinii ani gwarancji w stosunku co rzetelności, terminowości lub czy odpowiedniego charakteru treści zawartych na jakiejkolwiek stronie, do których link znajduje się na witrynie i nie przyjmuje żadnej wynikającej z tego tytułu odpowiedzialności.