0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Pomoc Philips

    Co mam zrobić, jeśli nie dotarła do mnie jeszcze przesyłka z ostrzem na wymianę?

    Opublikowano dnia 24 kwietnia 2023 r.

    W większości przypadków dostawa nowego ostrza dla golarki Philips OneBlade 360 nastąpi w ciągu 3–5 dni od daty złożenia zamówienia. Jeśli nie otrzymasz ostrza do wymiany w ciągu 5 dni roboczych od daty złożenia zamówienia, skontaktuj się z działem obsługi klienta sklepu internetowego firmy Philips.

    Aby ograniczyć koszty wysyłki do minimum, nie otrzymasz kodu śledzenia przesyłki z ostrzem na wymianę.

     

    Informacje podane na tej stronie dotyczą następujących modeli: QP4530/30 .

    Często zadawane pytania

    Kontakt z firmą Philips

    Z chęcią Ci pomożemy.

    Szukasz czegoś innego?

    Poznaj wszystkie opcje pomocy technicznej firmy Philips

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.