Nazwę generatora pary znajdziesz na jednej z jego bocznych ścianek. Będzie to napis typu PerfectCare Elite, PerfectCare Performer itp.
Nazwę generatora pary znajdziesz na jednej z jego bocznych ścianek. Będzie to napis typu PerfectCare Elite, PerfectCare Performer itp.
Zdejmij pokrętło. Wylej wodę wraz z drobinami kamienia.
Zalecamy używanie wody z kranu lub demineralizowanej we wszystkich żelazkach i generatorach pary firmy Philips. Woda demineralizowana to najlepszy sposób, aby zapobiec gromadzeniu się kamienia.
Nie należy korzystać z wody do prasowania ani perfumowanej. W ten sposób w żelazku powstaną zanieczyszczenia, a samo urządzenie może ulec uszkodzeniu lub przestanie działać.
Być może procedura nie została zakończona, dlatego nie nastąpił reset licznika czasu (funkcja Smart Calc Clean).
Wykonaj ponownie usuwanie kamienia i upewnij się, że procedura ta przebiegła od początku do końca. Gdy tak się stanie, nastąpi reset licznika czasu żelazka, a urządzenie automatycznie się wyłączy (funkcja Easy De-Calc).
Jeżeli nie uda Ci się rozwiązać problemu lub masz jakiekolwiek pytania, skontaktuj się z działem obsługi klienta firmy Philips.
Po zakończeniu procedury usuwania kamienia i powrocie do prasowania ze stopy może wylewać się woda, pary może być bardzo mało (lub może nie być jej wcale). Dzieje się tak wtedy, gdy w żelazku nadal znajduje się woda pozostała po usuwaniu kamienia.
Aby rozwiązać ten problem i wylać tę wodę z żelazka, przytrzymaj przycisk dysz parowych na co najmniej 30 sekund. Usłyszysz odgłos pompowania. Gdy cała woda zostanie wylana, z żelazka zacznie wydobywać się para.
prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta, który zawsze chętnie udzieli Państwu pomocy.
Telefon: 22 397 15 06 *
Od poniedziałku do piątku w godz. 08:00 - 18:00
*Połączenia z tel. komórkowych zgodnie z taryfą operatora
Z wyjątkiem świąt i dni wolnych od pracy