Zawsze
służymy pomocą

Philips Sonicare DiamondClean Smart — pomoc

 

Potrzebujesz pomocy dotyczącej szczoteczki Philips Sonicare DiamondClean Smart? Tutaj znajdziesz odpowiedzi. Nasze przydatne filmy instruktażowe i sekcja często zadawanych pytań zapewnią instrukcje i odpowiedzi na powtarzające się pytania. A jeśli nie możesz znaleźć tego, czego szukasz, skontaktuj się z nami. W firmie Philips zawsze służymy pomocą. 

DiamondClean Smart — sprytne sposoby używania
5 kroków do zdrowego uśmiechu z Philips Sonicare
Jak szczotkować zęby
Jak szczotkować zęby z pomocą aplikacji Philips Sonicare
Jak czyścić szczoteczkę Philips Sonicare
Jak czyścić szczoteczkę Philips Sonicare
Jak skonfigurować szczoteczkę Philips Sonicare DiamondClean Smart
Jak skonfigurować szczoteczkę Philips Sonicare DiamondClean Smart w aplikacji Philips Sonicare
Jak włączyć/wyłączyć powiadomienia
Jak włączyć/wyłączyć powiadomienia w aplikacji Philips Sonicare

Jak połączyć szczoteczkę z aplikacją Philips Sonicare

Połączenie szczoteczki Philips Sonicare DiamondClean Smart z aplikacją Philips Sonicare jest bardzo proste. Wystarczy pobrać aplikację Philips Sonicare i wykonać kilka przedstawionych czynności. Jeśli masz trudności z nawiązaniem połączenia Bluetooth, służymy pomocą. Kliknij poniższy przycisk, aby uzyskać szczegółowe instrukcje krok po kroku.

Potrzebuję pomocy dotyczącej łączenia szczoteczki Philips Sonicare DiamondClean Smart z aplikacją Sonicare

Szczoteczka Philips Sonicare DiamondClean Smart łączy się z aplikacją Philips Sonicare, aby umożliwić korzystanie ze wskazówek dotyczących szczotkowania. Wykonaj następujące czynności, aby skonfigurować szczoteczkę Philips Sonicare DiamondClean Smart w aplikacji Philips Sonicare.

 

  1. Pobierz najnowszą wersję aplikacji Philips Sonicare z Apple App Store lub Google Play
  2. Włącz funkcję Bluetooth w smartfonie
  3. Otwórz aplikację Philips Sonicare
  4. Wykonaj czynności wyświetlane w aplikacji, aby skonfigurować konto Sonicare i połączyć szczoteczkę

Czy udało się nawiązać połączenie Bluetooth?

Tak. Mogę nawiązać połączenie

Nie. Aplikacja Philips Sonicare nie może wykryć szczoteczki Philips Sonicare lub nawiązać z nią połączenia

Potrzebuję pomocy dotyczącej łączenia szczoteczki Philips Sonicare DiamondClean Smart z aplikacją Sonicare

Krok 2:
Masz szczoteczkę DiamondClean Smart lub FlexCare Platinum Connected?

 

Tylko szczoteczki Philips Sonicare DiamondClean Smart i Philips Sonicare FlexCare Platinum Connected mogą się połączyć z aplikacją Sonicare. Szczoteczkę Philips Sonicare możesz rozpoznać po ikonach na uchwycie.

Tak. Mam szczoteczkę Philips Sonicare z opcją łączenia z aplikacją

Nie. Nie mam szczoteczki z opcją łączenia z aplikacją

Potrzebuję pomocy dotyczącej łączenia szczoteczki Philips Sonicare DiamondClean Smart z aplikacją Sonicare

Krok 3:
Mam szczoteczkę Philips Sonicare z opcją łączenia z aplikacją, ale nie mogę nawiązać połączenia z aplikacją Philips Sonicare

 

Włącz szczoteczkę, naciskając włącznik lub przycisk trybu. Powinny zaświecić się wskaźniki na uchwycie. Jeśli tak się nie stanie, ładuj szczoteczkę przez co najmniej 24 godziny i spróbuj ponownie.

 

Trzymaj szczoteczkę Philips Sonicare z dala od innych urządzeń Bluetooth, ponieważ mogą one zakłócać połączenie Bluetooth pomiędzy szczoteczką Philips Sonicare i aplikacją Philips Sonicare.

Spróbuj ponownie połączyć szczoteczkę z aplikacją Philips Sonicare. Czy udało się nawiązać połączenie?

Tak. Mogę nawiązać połączenie

Nie. Nie mogę połączyć szczoteczki Philips Sonicare DiamondClean Smart z aplikacją Philips Sonicare

Potrzebuję pomocy dotyczącej łączenia szczoteczki Philips Sonicare DiamondClean Smart z aplikacją Sonicare

Krok 4:
Moja szczoteczka Philips Sonicare z opcją łączenia z aplikacją dobrze działa, ale nie mogę połączyć jej z aplikacją Philips Sonicare

 

Przetestuj połączenie Bluetooth w smartfonie. Wyłącz i ponownie włącz Bluetooth lub spróbuj nawiązać połączenie z innym urządzeniem Bluetooth. Jeśli to się uda, otwórz aplikację Philips Sonicare i ponownie spróbuj połączyć się ze szczoteczką Philips Sonicare DiamondClean Smart.

Czy udało się nawiązać połączenie Bluetooth?

Tak. Mogę nawiązać połączenie

Nie. Nie mogę połączyć szczoteczki Philips Sonicare DiamondClean Smart z aplikacją Philips Sonicare

Potrzebuję pomocy dotyczącej łączenia szczoteczki Philips Sonicare DiamondClean Smart z aplikacją Sonicare

Krok 5:
Moja szczoteczka Philips Sonicare z opcją łączenia z aplikacją oraz połączenie Bluetooth w smartfonie działają poprawnie, ale nie mogę połączyć szczoteczki z aplikacją Philips Sonicare

 

Aplikacja Philips Sonicare jest zoptymalizowana dla systemu Android w wersji 4.4.2 i nowszych oraz systemu iOS 9.1 i nowszych. Upewnij się, że Twój system operacyjny spełnia te wymagania, a oprogramowanie smartfona jest aktualne. Jeśli nadal masz problemy z połączeniem, skontaktuj się z Centrum Obsługi Klienta firmy Philips.

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z działem pomocy technicznej firmy Philips.

Masz połączenie

 

Zacznij doskonalić technikę szczotkowania dzięki aplikacji Philips Sonicare

Poznaj
  szczoteczkę Philips Sonicare DiamondClean Smart

**No matching rule found. Please select another answer

Powiązane akcesoria DiamondClean Smart

Często zadawane pytania

Masz pytanie?
Służymy pomocą

Zarejestruj się

Chcesz być na bieżąco?