PL
EN
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Pomoc Philips

    Czajnik Philips nie włącza się

    Opublikowano dnia 1 lutego 2024 r.
    Jeśli czajnik firmy Philips nie włącza, można rozwiązać ten problem w prosty sposób. Dowiedz się, jak rozwiązać ten problem, korzystając z poniższego artykułu.
    Sprawdź, czy wtyczka czajnika została prawidłowo włożona do gniazdka elektrycznego i czy gniazdko elektryczne działa.
    Zabezpieczenie przed włączeniem pustego urządzenia to funkcja, która automatycznie wyłącza czajnik. Zabezpieczenie przed włączeniem pustego urządzenia zostanie uruchomione w następujących przypadkach:
    • Czajnik został włączony, gdy w jego zbiorniku nie było wody lub było jej za mało. 
    • Cała woda w czajniku wyparowała podczas jego działania. 

    Aby zresetować zabezpieczenie przed włączeniem pustego urządzenia, zdejmij czajnik z podstawy i napełnij go zimną wodą. Po umieszczeniu czajnika z powrotem na podstawie, zabezpieczenie przed włączeniem pustego urządzenia zostanie zresetowane, a następnie możesz ponownie włączyć czajnik.


    Jeśli powyższe rozwiązania nie pomogły rozwiązać problemu, skontaktuj się z nami w celu uzyskania dalszej pomocy.
    Regularne usuwanie kamienia przedłuża okres eksploatacji czajnika. W przypadku normalnej eksploatacji (do 5 razy dziennie) kamień należy usuwać:
    • co 3 miesiące w przypadku wody miękkiej (do 18 dH), 
    • co miesiąc w przypadku wody twardej (powyżej 18 dH). 

    Aby usunąć kamień z czajnika, można użyć dowolnego typu odkamieniacza (płyn, proszek lub tabletka). Jeśli używany jest odkamieniacz, postępuj zgodnie z instrukcjami na butelce lub opakowaniu, aby usunąć kamień z czajnika.
    1. Napełnij czajnik wodą do 3/4 maksymalnego poziomu i zagotuj ją. 
    2. Po wyłączeniu się czajnika dodaj octu (8% kwasu octowego), tak aby poziom cieczy sięgał oznaczenia poziomu maksymalnego. 
    3. Zostaw ten roztwór w czajniku na noc. 
    4. Opróżnij czajnik i dokładnie go wypłucz. 
    5. Nalej do czajnika czystą wodę i zagotuj ją. 
    6. Ponownie opróżnij czajnik i wypłucz czystą wodą. 
    7. Jeśli w czajniku nadal widać kamień, powtórz całą procedurę.

    Wskazówka: Jeśli nie podoba Ci się zapach octu, możesz użyć kwasku cytrynowego.

    Jeśli powyższe rozwiązania nie pomogły rozwiązać problemu, skontaktuj się z nami w celu uzyskania dalszej pomocy.
    Szukasz czegoś innego?

    Poznaj wszystkie opcje pomocy technicznej firmy Philips

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.