PL
EN
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Pomoc Philips

    System Philips SmartClean nie działa

    Opublikowano dnia 20 marca 2023 r.
    Jeśli system SmartClean nie działa, poniższe wskazówki dotyczące usuwania problemów mogą pomóc Ci w znalezieniu rozwiązania.

    Zalecamy wykonanie czynności w podanej poniżej kolejności. Przed przejściem do następnego kroku sprawdź, czy problem został rozwiązany.
    Stacja Philips SmartClean musi być podłączona do sieci elektrycznej. 

    Zawsze przed włączeniem sprawdzaj, czy urządzenie jest podłączone do gniazdka elektrycznego.
    Jeśli na stacji SmartClean zaświeci się symbol strzałki, należy wymienić wkład z roztworem czyszczącym SmartClean.

    Wymień wkład, otwierając dolną część systemu SmartClean. 

    Więcej informacji na temat wymiany wkładu SmartClean można znaleźć w instrukcji obsługi.
    Jak wymienić wkład Philips SmartClean
    Play Pause
    Jeśli urządzenie SmartClean nadal nie działa, zalecamy jego ponowne uruchomienie. 

    Odłącz urządzenie od sieci elektrycznej, odczekaj 10 sekund i podłącz ponownie.

     
    Jeśli żadna z tych porad nie pomoże, system SmartClean może być uszkodzony wewnątrz. Zalecamy zlecenie naprawy lub wymiany urządzenia.
    Kontakt z firmą Philips

    Z chęcią Ci pomożemy.

    Szukasz czegoś innego?

    Poznaj wszystkie opcje pomocy technicznej firmy Philips

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.