Pomoc Philips
System Philips SmartClean nie działa
Opublikowano dnia 20 marca 2023 r.
Jeśli system SmartClean nie działa, poniższe wskazówki dotyczące usuwania problemów mogą pomóc Ci w znalezieniu rozwiązania.
Zalecamy wykonanie czynności w podanej poniżej kolejności. Przed przejściem do następnego kroku sprawdź, czy problem został rozwiązany.
- Stacja Philips SmartClean musi być podłączona do sieci elektrycznej.
Zawsze przed włączeniem sprawdzaj, czy urządzenie jest podłączone do gniazdka elektrycznego.
- Jeśli na stacji SmartClean zaświeci się symbol strzałki, należy wymienić wkład z roztworem czyszczącym SmartClean.
Wymień wkład, otwierając dolną część systemu SmartClean.
Więcej informacji na temat wymiany wkładu SmartClean można znaleźć w instrukcji obsługi. - Jeśli urządzenie SmartClean nadal nie działa, zalecamy jego ponowne uruchomienie.
Odłącz urządzenie od sieci elektrycznej, odczekaj 10 sekund i podłącz ponownie.
- Jeśli żadna z tych porad nie pomoże, system SmartClean może być uszkodzony wewnątrz. Zalecamy zlecenie naprawy lub wymiany urządzenia.
Inne przydatne łącza
Potrzebujesz pomocy w sprawie swojego produktu?
Szukasz czegoś innego?
Poznaj wszystkie opcje pomocy technicznej firmy Philips
Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.