• Darmowa dostawa i zwrot

  • 30 dni na zwrot

  • 2 lata gwarancji

  • Dostawa do 2 dni roboczych

1
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Pomoc Philips

    Na ekranie nie pojawia sie obraz, a dioda LED zasilania swieci sie na bursztynowo lub zólto.

    Opublikowano dnia 2017-01-09
    1. Upewnij sie, czy komputer jest wlaczony.
    2. Sprawdz, czy kabel monitora nie ma wygietych styków.
    3. Upewnij sie, czy kabel danych jest odpowiednio podlaczony do Twojego komputera.
    4. Mozliwe, ze uruchomiono funkcje oszczedzania energii.
    Szukasz czegoś innego?

    Poznaj wszystkie opcje pomocy technicznej firmy Philips

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.