PL
EN
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Pomoc Philips

    Ustawienia obrazu i dźwięku nie są zapisywane w telewizorze

    Opublikowano dnia 2019-10-05

    Zmieniono niektóre ustawienia własne, ale zostały one zresetowane po wyłączeniu telewizora.

    Sprawdź, czy telewizor działa w trybie SKLEP. Za pomocą pilota wybierz kolejno: Menu główne > Lokaliz.

    Zmiana dowolnych ustawień preferowanych jest możliwa tylko w trybie DOM.

    Aby przełączyć urządzenie w tryb DOM, wykonaj następujące czynności.

    1. Naciśnij przycisk „MENU” na pilocie, aby wyświetlić menu główne.
    2. Naciśnij przycisk kursora w dół, aby wybrać pozycję LOKALIZ. i naciśnij przycisk kursora w prawo.
    3. Wybierz opcję DOM i naciśnij przycisk „OK”, aby potwierdzić.
    4. Naciśnij przycisk „MENU”, aby zamknąć menu.
    Kontakt z firmą Philips

    Z chęcią Ci pomożemy.

    Szukasz czegoś innego?

    Poznaj wszystkie opcje pomocy technicznej firmy Philips

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.