PL
EN
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Pomoc Philips

    Nie mogę znaleźć funkcji ZAPIS. AUTOMAT. w menu telewizora

    Opublikowano dnia 2019-10-05

    Funkcja ZAPIS. AUTOMAT. jest dostępna wyłącznie w przypadku kanałów telewizyjnych, a nie kanałów AV.

    Aby wykonać automatyczną instalację, wybierz kanał telewizyjny i wykonaj następujące czynności.

    1. Naciśnij przycisk „MENU” na pilocie, aby wyświetlić menu główne.
    2. Naciśnij przycisk kursora w dół, aby wybrać pozycję INSTALACJA, a następnie naciśnij przycisk kursora w prawo, aby przejść do menu instalacji.
    3. Jeśli włączone jest zabezpieczenie rodzicielskie, na ekranie zostanie wyświetlony monit o wprowadzenie kodu dostępu. W przypadku zapomnienia własnego kodu dostępu należy zapoznać się z poradnikiem FAQ (Najczęściej zadawane pytania) w części „Nie pamiętam 4-cyfrowego kodu dostępu. Jak rozwiązać ten problem?”
    4. Naciśnij przycisk kursora w dół, aby wybrać pozycję KRAJ i naciśnij przycisk kursora w prawo.
    5. Za pomocą przycisków kursora w górę/w dół wybierz swój kraj i potwierdź, naciskając przycisk „OK”.
    6. Naciśnij przycisk kursora w lewo, aby powrócić do menu instalacji.
    7. Naciśnij przycisk kursora w dół, aby wybrać pozycję ZAPIS. AUTOMAT. i naciśnij przycisk „OK”, aby rozpocząć instalację.
    8. Po zakończeniu instalacji, telewizor automatycznie wyłączy menu i wyświetli kanał telewizyjny zapisany jako pierwszy.

    Uwaga: W przypadku przerwania procesu automatycznej instalacji niektóre lokalne kanały nie zostaną zapisane.

    Kontakt z firmą Philips

    Z chęcią Ci pomożemy.

    Szukasz czegoś innego?

    Poznaj wszystkie opcje pomocy technicznej firmy Philips

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.