• Darmowa dostawa i zwrot

  • 30 dni na zwrot

  • 2 lata gwarancji

1
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Produkty

    Uzyskaj dokładnie taką pomoc, jakiej potrzebujesz
    Szukasz konkretnego rozwiązania dla Twojego produktu?

    Podczas podłączania do urządzenia zewnętrznego ( DVD, STB, PC) za pomocą łącza HDMI – HDMI widać tylko pusty ekran

    • Upewnij się, czy kabel danych jest odpowiednio podłączony
    • Aby sprawdzić, które połączenie jest wybrane, wciśnij przycisk i+ na pilocie

    1) Kiedy zobaczysz niebieski wyciszony/pusty ekran, a ikona i+ nie wskazuje żadnej konkretnej rozdzielczości, oznacza to, że nie wykryto odpowiedniego sygnału.

    • Upewnij się, że wyjście HDMI danego urządzenia jest prawidłowe, zmieniając rozdzielczość sygnału wyjściowego video na rozdzielczość, która może obsłużyć odbiornik TV

    2) Kiedy zobaczysz pusty ekran, a ikona i+ wskazuje konkretną rozdzielczość video, oznacza to, że połączenie jest prawidłowe.

    • Pusty ekran to wina urządzenia zewnętrznego, a nie odbiornika TV
    • Aby wykryć i rozwiązać zaistniały problem spowodowany urządzeniem peryferyjnym, sprawdź instrukcje obsługi tego urządzenia

    3) Jeśli problem pozostaje: wybierz ponownie sygnał wejściowy z zewnętrznego źródła HDMI, zmieniając je na sygnał wejściowy z innego źródła HDMI i z powrotem na pierwotnie wybrany sygnał wejściowy z HDMI; jak?

    • Wciśnij AV na pilocie
    • Wciśnij do góry i potem ok
    • Wciśnij AV ponownie
    • Wciśnij w dól i ok
    • Proces synchronizacji odbiornika TV i urządzenia peryferyjnego rozpocznie się od nowa

    4) Zresetuj odbiornik TV i urządzenie zewnętrzne (wyłączając i włączając oba urządzenia).

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.