PL
EN
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Pomoc Philips

    Nie mogę podłączyć oczyszczacza powietrza po sparowaniu

    Opublikowano dnia 2021-07-04

    Jeśli nie możesz podłączyć oczyszczacza powietrza Philips po pomyślnym sparowaniu, może to być spowodowane różnymi przyczynami. Tutaj dowiedz się, jak rozwiązać ten problem.

    Upewnij się, że zainstalowana jest najnowsza wersja inteligentnej aplikacji.

    Upewnij się, że oczyszczacz powietrza i smartfon są połączone z tą samą siecią.

    Usuń aktualnie sparowane urządzenie i spróbuj ponownie je sparować.

    Upewnij się, że sieć jest stabilna.

    Kontakt z firmą Philips

    Z chęcią Ci pomożemy.

    Szukasz czegoś innego?

    Poznaj wszystkie opcje pomocy technicznej firmy Philips

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.