PL
EN
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Pomoc Philips

    Moja szczoteczka Sonicare wibruje zbyt silnie

    Opublikowano dnia 23 sierpnia 2024 roku

    Jeśli poniższe instrukcje nie pomogły, skontaktuj się z nami lub kliknij tutaj, aby przesłać zgłoszenie gwarancyjne online, co umożliwi nam udzielenie pomocy w uzyskaniu urządzenia zastępczego.  Wszystkie szczoteczki i irygatory Sonicare są objęte 2-letnią gwarancją.

    Szczoteczki Sonicare wykorzystują silne wibracje do czyszczenia zębów. Jeśli jest to Twoja pierwsza elektryczna szczoteczka do zębów, przyzwyczajenie się do niej może zająć nieco czasu. Skorzystaj z poniższych wskazówek!

     
    W zależności od posiadanego modelu szczoteczki można zmienić ustawienia intensywności.
    • Seria 3000–4000, ProtectiveClean 4100–4300, seria 5500: Aby wybrać poziom intensywności, naciśnij raz przycisk zasilania, aby włączyć szczoteczkę, a następnie w ciągu 2 sekund ponownie naciśnij przycisk, aby zmienić intensywność. Pamiętaj, że przy pierwszym użyciu szczoteczki domyślnie ustawiona jest niska intensywność.
    • ProtectiveClean 6100, ExpertClean 7300–7500, seria 6100–6700:  Po przymocowaniu do rączki główka inteligentnej szczoteczki automatycznie wybiera zalecaną intensywność. Jeśli chcesz zmienić poziom intensywności, możesz to zrobić, naciskając przycisk programu/intensywności podczas szczotkowania. Nie można zmienić poziomu intensywności, jeśli rączka jest wyłączona lub wstrzymana.
    Jeśli szczoteczka jest wyposażona w funkcję EasyStart, pamiętaj, że ta funkcja jest domyślnie włączona. Funkcja EasyStart powoli zwiększa intensywność wibracji podczas pierwszych 14 sesji szczotkowania. Możesz odczuwać niższe wibracje na początku szczotkowania i silniejsze na końcu.
    Funkcję EasyStart można wyłączyć, wykonując następujące czynności:
    1. Umieść szczoteczkę do zębów na ładowarce.
    2. Naciśnij i przytrzymaj przycisk włączenia/wyłączenia, aż po 3 sekundach usłyszysz pojedynczy sygnał dźwiękowy.
    3. Zwolnij przycisk włączenia/wyłączenia. 
    Czy nadal masz problemy ze szczoteczką do zębów?
    Jeśli żadna z tych wskazówek nie pomogła, oznacza to, że szczoteczka mogła ulec uszkodzeniu wewnętrznemu. Zalecamy złożenie wniosku o naprawdę lub wymianę szczoteczki tutaj.

     
    Szukasz czegoś innego?

    Poznaj wszystkie opcje pomocy technicznej firmy Philips

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.