W przypadku korzystania z filtra AquaClean/Brita
- Wyjmij filtr ze zbiornika wody, wyłącz urządzenie i włącz je ponownie
- Jeśli komunikat zniknie, filtr nie został dobrze przygotowany lub był zanieczyszczony. Przygotuj filtr lub wymień go, jeśli był używany dłużej niż 3 miesiące.
Wszystkie wskaźniki włączają się zaraz po włączeniu urządzenia
- Wyłącz urządzenie.
- Wyjmij zbiornik wody i usuń wszystkie ziarna kawy znajdujące się na dnie komory zbiornika wody.
- Sprawdź, czy dozownik pary nie został zatkany. Usuń osad/brud z dozownika pary przy użyciu igły
- Ponownie włącz urządzenie i nalej 2–3 filiżanki gorącej wody.
Wszystkie wskaźniki włączają się podczas parzenia kawy
- Wyłącz urządzenie.
- Wyczyść i nasmaruj blok zaparzający
- Zmień ustawienie grubości mielenia na grubsze mielenie kawy (wyższy numer)
Wszystkie wskaźniki włączają się zaraz po lub w trakcie usuwania kamienia
- Części osadzonego kamienia blokują obieg. Wyłącz urządzenie na jedną godzinę. Jeśli komunikat zniknie, usuń kamień z urządzenia innym razem
Jeśli problem będzie nadal występował, skontaktuj się z nami