• Darmowa dostawa i zwrot

  • 30 dni na zwrot

  • 2 lata gwarancji

1
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Produkty

    Uzyskaj dokładnie taką pomoc, jakiej potrzebujesz
    Szukasz konkretnego rozwiązania dla Twojego produktu?

    Ekspres do kawy wyświetla komunikat „empty coffee grounds container” (opróżnij pojemnik na fusy), kiedy pojemnik jest już opróżniony

    Czy ekspres Philips/Saeco wyświetla komunikat „empty coffee grounds container” (opróżnij pojemnik na fusy)? Czy dzieje się tak, gdy pojemnik na fusy jest pusty? Można w prosty sposób rozwiązać ten problem samodzielnie.

    Pojemnik na fusy został włożony z powrotem zbyt szybko.

    Odczekaj około 5 sekund przed ponownym włożeniem pojemnika na fusy. Spowoduje to wyzerowanie licznika opróżniania.

    Ekspres został wyłączony

    Zawsze opróżniaj pojemnik na fusy przy włączonym ekspresie Philips/Saeco. Umożliwi to wyzerowanie licznika opróżniania.