PL
EN
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Pomoc Philips

    System Philips SmartClean przepełnia się

    Opublikowano dnia 20 marca 2023 r.
    Jeśli system SmartClean przepełnia się lub cieknie z niego woda, poniższe wskazówki dotyczące usuwania problemów mogą pomóc Ci w znalezieniu rozwiązania.

    Zalecamy wykonanie czynności w podanej poniżej kolejności. Przed przejściem do następnego kroku sprawdź, czy problem został rozwiązany.
    Należy zawsze opłukać golarkę firmy Philips przed umieszczeniem jej w systemie SmartClean. Po opłukaniu golarki strząśnij nadmiar wody. W przeciwnym razie woda może zbierać się we wkładzie SmartClean, powodując jego przepełnienie.
    Być może płyn czyszczący znajdujący się we wkładzie SmartClean wyciekł do urządzenia. 

    Może się tak zdarzyć w przypadku przechylenia urządzenia, w którym znajduje się wkład. Jeśli musisz przechylić stację SmartClean, aby przenieść ją lub podłączyć do ładowania, najpierw wyjmij z niej wkład.
     
    Jeśli żadna z tych porad nie pomoże, system SmartClean może być uszkodzony wewnątrz. Zalecamy zlecenie naprawy lub wymiany urządzenia.
    Kontakt z firmą Philips

    Z chęcią Ci pomożemy.

    Szukasz czegoś innego?

    Poznaj wszystkie opcje pomocy technicznej firmy Philips

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.