Jeśli system SmartClean przepełnia się lub cieknie z niego woda, poniższe wskazówki dotyczące usuwania problemów mogą pomóc Ci w znalezieniu rozwiązania.
Zalecamy wykonanie czynności w podanej poniżej kolejności. Przed przejściem do następnego kroku sprawdź, czy problem został rozwiązany.
Należy zawsze opłukać golarkę firmy Philips przed umieszczeniem jej w systemie SmartClean. Po opłukaniu golarki strząśnij nadmiar wody. W przeciwnym razie woda może zbierać się we wkładzie SmartClean, powodując jego przepełnienie.
Być może płyn czyszczący znajdujący się we wkładzie SmartClean wyciekł do urządzenia.
Może się tak zdarzyć w przypadku przechylenia urządzenia, w którym znajduje się wkład. Jeśli musisz przechylić stację SmartClean, aby przenieść ją lub podłączyć do ładowania, najpierw wyjmij z niej wkład.
Jeśli żadna z tych porad nie pomoże, system SmartClean może być uszkodzony wewnątrz. Zalecamy zlecenie naprawy lub wymiany urządzenia.