PL
EN
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Pomoc Philips

    Aplikacja Philips HomeID zamyka się lub zawiesza

    Opublikowano dnia 20 lutego 2024 r.
    W przypadku powtarzających się awarii aplikacji HomeID spróbuj wykonać po kolei następujące czynności: 
    1. Zamknij i ponownie uruchom aplikację HomeID. 
    2. Upewnij się, że zainstalowano najnowszą wersję aplikacji HomeID. Sprawdź dostępność aktualizacji w sklepie App Store. 
    3. Uruchom ponownie telefon.
    4. Opróżnij pamięć podręczną telefonu (Ustawienia / HomeID / Opróżnij pamięć podręczną)
    5. Ostatecznie możesz usunąć i ponownie zainstalować aplikację HomeID.
    Jeśli żadne z powyższych rozwiązań nie zadziałało, skontaktuj się z lokalnym działem obsługi klienta firmy Philips.
     
    Kontakt z firmą Philips

    Z chęcią Ci pomożemy.

    Szukasz czegoś innego?

    Poznaj wszystkie opcje pomocy technicznej firmy Philips

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.