• Darmowa dostawa i zwrot

  • 30 dni na zwrot

  • 2 lata gwarancji

  • Dostawa do 2 dni roboczych

1
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Pomoc Philips

    Aplikacja Philips NutriU zamyka się lub zawiesza

    Opublikowano dnia 2022-04-13
    W przypadku powtarzających się awarii aplikacjiNutriU spróbuj wykonać po kolei następujące czynności:  
    1. Zamknij i ponownie uruchom aplikację NutriU.  
    2. Upewnij się, że zainstalowano najnowszą wersję aplikacji NutriU Sprawdź dostępność aktualizacji w sklepie App Store.  
    3. Uruchom ponownie telefon
    4. Opróżnij pamięć podręczną telefonu (Ustawienia / NutriU / Opróżnij pamięć podręczną)
    5. Ostateczne rozwiązanie stanowi usunięcie i ponowna instalacja aplikacji NutriU.

    Jeśli żadne z powyższych rozwiązań nie działa, skontaktuj się z lokalnym centrum obsługi klienta firmy Philips.
     

    Zainstalowana stara wersja aplikacji

    Jeśli masz zainstalowaną starą wersję aplikacji NutriU, może ona nie działać tak, jak powinna.

    Pobierz i zainstaluj najnowszą wersję aplikacji.

    Nieoczekiwany błąd

    Jeśli aplikacja NutriU zawiesza się, mimo że masz zainstalowaną jej najnowszą wersję, oznacza to, że w aplikacji wystąpił nieprzewidziany błąd. Aby rozwiązać ten problem, uruchom ponownie telefon.

    Jeśli problem nie ustąpi po ponownym uruchomieniu telefonu, zalecamy wykonanie ponownej instalacji aplikacji (całkowite odinstalowanie, a następnie ponowne zainstalowanie aplikacji).

    Kontakt z firmą Philips

    Z chęcią Ci pomożemy.

    Szukasz czegoś innego?

    Poznaj wszystkie opcje pomocy technicznej firmy Philips

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.