PL
EN
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Pomoc Philips

    Szczoteczka do zębów Sonicare nie wibruje

    Opublikowano dnia 13 grudnia 2022 r.
    Jeśli Twoja szczoteczka do zębów nie wibruje lub nie włącza się, poniższe wskazówki dotyczące usuwania problemów mogą pomóc Ci w znalezieniu rozwiązania.

    Zalecamy wykonanie czynności w podanej poniżej kolejności. Przed przejściem do następnego kroku sprawdź, czy problem został rozwiązany. 
     
    Pozostałości pasty do zębów mogły osadzić się wokół przycisku zasilania. Przycisk zasilania zacina się i nie włącza szczoteczki przez te pozostałości. Zalecamy wyczyszczenie przycisku zasilania oraz jego okolic wilgotną szmatką.
     
    Czyszczenie przycisku zasilania szczoteczki do zębów Philips Sonicare
    Niecałkowicie naładowany akumulator szczoteczki do zębów może potrzebować więcej mocy, aby wprawić ją w drgania. Zalecamy ładowanie jej przez co najmniej 24 godziny. Aby uniknąć tego typu sytuacji, możesz zawsze zostawić szczoteczkę do zębów na ładowarce.

    Jeśli szczoteczka nie była używana przez miesiąc lub dłużej, akumulator mógł się wyczerpać. Umieść uchwyt na ładowarce. Ładowanie akumulatora trwa, ale może upłynąć kilka minut, zanim zaświeci się wskaźnik akumulatora. Zalecamy ładowanie szczoteczki do zębów przez co najmniej 24 godziny.
     
    Spróbuj użyć innego gniazdka elektrycznego, aby naładować w pełni szczoteczkę do zębów. Uszkodzone źródło zasilania podłączone do ładowarki może spowodować, że szczoteczka do zębów nie będzie się ładować. W niektórych krajach gniazdko elektryczne w łazience ma zabezpieczenie, które wyłącza źródło zasilania. Przed rozpoczęciem ładowania szczoteczki do zębów sprawdź, czy w gniazdku jest napięcie.
    Jeśli szczoteczka do zębów włącza się i świecą się wskaźniki akumulatora, ale nie ma wibracji, oznacza to, że szczoteczka ma wewnętrzne uszkodzenia. Zalecamy zlecenie naprawy lub wymiany online.
    Jeśli żadna z tych porad nie pomoże, szczoteczka może być uszkodzona wewnątrz. Zalecamy zlecenie naprawy lub wymiany szczoteczki do zębów. W zależności od lokalizacji możesz zlecić naprawę lub wymianę online, odwiedzić jedno z naszych autoryzowanych centrów serwisowych lub skontaktować się z nami.
    Kontakt z firmą Philips

    Z chęcią Ci pomożemy.

    Szukasz czegoś innego?

    Poznaj wszystkie opcje pomocy technicznej firmy Philips

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.