• Darmowa dostawa i zwrot

  • 30 dni na zwrot

  • 2 lata gwarancji

  • Dostawa do 2 dni roboczych

1
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Pomoc Philips

    Szczoteczka do zębów Sonicare nie włącza się

    Zaktualizowano dnia 01 August 2022
    Czy szczoteczka do zębów Philips Sonicare nie włącza się lub nie ładuje? Czas działania w pełni naładowanej szczoteczki do zębów wynosi od 2 do 3 tygodni, w oparciu o 2 dwuminutowe sesje szczotkowania dziennie. Jeśli po włączeniu szczoteczki nie występują wibracje, być może akumulator szczoteczki wyczerpał się i wymaga naładowania.

    Spróbuj wykonać następujące czynności, aby rozwiązać ten problem:
    • Umieść rączkę szczoteczki na ładowarce. Naładuj szczoteczkę, jeśli wskaźnik akumulatora miga lub słychać sygnał dźwiękowy. 
    • Jeśli szczoteczka nie była używana przez miesiąc lub dłużej, umieść uchwyt na ładowarce i sprawdź po 24 godzinach. Przy pierwszym umieszczeniu uchwytu na ładowarce wskaźnik ładowania może nie wyświetlić się od razu.
    • Upewnij się, że szczoteczka do zębów jest podłączona do działającego gniazdka elektrycznego, aby ją naładować. Czas ładowania może się różnić w zależności od modelu szczoteczki. Więcej szczegółów można znaleźć w instrukcji obsługi. 

    Zgodność z ładowarką

    Jeśli nie użyto oryginalnej ładowarki dołączonej do zestawu, szczoteczka do zębów mogła się nie naładować i przez to nie można jej włączyć. Należy korzystać z oryginalnej ładowarki, ponieważ nie wszystkie podstawy ładujące pasują do wszystkich modeli

    Przycisk zasilania jest zablokowany

    Pozostałości pasty do zębów mogły osadzić się w szczelinie wokół przycisku zasilania, powodując jego zablokowanie i brak możliwości włączenia. Przetrzyj przycisk zasilania i obszar wokół niego wilgotną ściereczką, aby odpowiednio go oczyścić. Zaleca się usuwanie i płukanie główki szczoteczki pod wodą po każdym użyciu, aby usunąć pozostałości pasty do zębów.
    Przycisk zasilania Philips

    Potrzebujesz dalszej pomocy?

    Szukasz czegoś innego?

    Poznaj wszystkie opcje pomocy technicznej firmy Philips

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.