PL
EN
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Pomoc Philips

    Urządzenie Philips Airfryer nie wyświetla się na liście urządzeń w aplikacji HomeID

    Opublikowano dnia 21 lutego 2024 r.
    Dowiedz się, jak znaleźć model urządzenia Philips Airfryer na liście w aplikacji HomeID w naszym artykule poniżej.
    W aplikacji HomeID numer modelu urządzenia jest skracany za pomocą znaku „x”. Na przykład, jeśli masz frytownicę Philips Airfryer model HD9650, w aplikacji możesz wybrać opcję HD965x.

    Jeśli model urządzenia nadal nie znajduje się na liście, oznacza to, że prawdopodobnie urządzenie Airfryer nie zostało wydane dla wybranego kraju. W takim przypadku należy skontaktować się z serwisem posprzedażnym, który odpowiednio pokieruje Cię dalej.
    Kontakt z firmą Philips

    Z chęcią Ci pomożemy.

    Szukasz czegoś innego?

    Poznaj wszystkie opcje pomocy technicznej firmy Philips

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.