1
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    • Darmowa dostawa i zwrot

    • 14 dni na zwrot

    • 2 lata gwarancji

    Produkty

    Działania jakie zostały podjęte przez Philips w związku z epidemią koronawirusa (COVID-19)


    W Philips, zdrowie i bezpieczeństwo naszych konsumentów i pracowników jest naszym najwyższym priorytetem. Pragniemy zapewnić, że podejmujemy wszelkie niezbędne środki ostrożności.

     

    Na bieżąco monitorujemy wytyczne Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) oraz Głównego Inspektoratu Sanitarnego (GIS) tak aby podjęte przez nas działania były zgodne z rekomendacjami tych instytucji.

     

    Sklep Online Philips działa w normalnym trybie tak jak do tej pory. Pomimo trudnych okoliczności, dokładamy wszelkich starań, aby zakupy w sklepie Online Philips przebiegały bez zakłóceń.

    Dostawy:


    Nasze Centrum Logistyczne podjęło dodatkowe środki ostrożności i higieny w celu zapewnienia bezpieczeństwa dostaw. Stale monitorujemy sytuację i ściśle współpracujemy z naszymi partnerami, w tym z firmą kurierską DPD, aby zapewnić przestrzeganie wszystkich standardów higieny.

    Zwroty:


    Proces zwrotu nie ulega zmianie - zwracany produkt odbierze wysłany przez nas kurier. W celu zamówienia usługi prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem +48 22 203 03 34 (od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-18:00). Agent ustali termin odbioru oraz przekaże wszystkie niezbędne informacje.

     

    Dodatkowo, biorąc pod uwagę obecną sytuację I Państwa wygodę, wydłużylismy okres zwrotu produktu do 30 dni dla zamówień złożonych do 31 maja 2020.

    Obsługa Klienta:


    Nasi Pracownicy Działu Obsługi Klienta są do Twojej dyspozycji. Może się zdarzyć, że godziny pracy zostaną zmodyfikowane, lub możesz usłyszeć dodatkowe dźwięki w tle podczas połączenia - aby zapewnić bezpieczeństwo Pracownikom, umożliwiliśmy im pracę z domu.

     

    Sprawdź, czy odpowiedź na Twoje pytanie dostępna jest w naszym FAQ: www.philips.pl/c-w/wsparcie-konsumenta/ordering.html

    Serwis i Naprawa:

     

    Ze względu na obecną sytuację (stan zagrożenia epidemicznego ogłoszony na terytorium Polski) autoryzowane serwisy Philips mogą mieć zmienione godziny pracy.

    Uprzejmie prosimy o kontakt telefoniczny z wybranym serwisem przed udaniem się do niego.

    Dziękujemy i przepraszamy za chwilowe niedogodności.

    Podejmowane przez nas działania mają na celu zapewnienie zdrowia i bezpieczeństwa naszych konsumentów i pracowników - jest to dla nas główny priorytet. Dziękujemy za wyrozumiałość w tej szczególnej sytuacji.

      FAQs

      Czy nadal mogę złożyć zamówienie na stronie Sklepu Online Philips?
      Tak, strona sklepu Online Philips działa w normalnym trybie.

      Czy ta informacja była pomocna?

      Czy moje zamównienie będzie dostarczone na czas?
      Na terminowość dostaw mają wpływ wyjątkowe środki bezpieczeństwa wprowadzone w całym kraju. Współpracująca z nami firma kurierska będzie informować o ewentualnych opóźnieniach. Prosimy o regularne śledzenie komunikatów, także tych na stronie www.dpd.com.pl

      Czy ta informacja była pomocna?

      Czy mogę odebrać moje zamówienie w punkcie odbioru?
      W ramach oferty Sklepu Online Philips zapewniamy dostawę kurierską za pomocą firmy DPD na wskazany adres na terytorium Polski.

      Czy ta informacja była pomocna?

      Co ma zrobić, jeżeli chcę zwrócić zakupiony produkt?

      Nasi Agenci Działu Obsługi Klienta są do Twojej dyspozycji, aby przyjąc zgłoszenie. 

      Dodatkowo, biorąc pod uwagę obecną sytuację I Państwa wygodę, wydłużylismy okres zwrotu produktu do 30 dni dla zamówień złożonych do 30 kwietnia 2020.

      Czy ta informacja była pomocna?

      Czy odbiór przesyłki może nieść ze sobą jakieś zagrożenia?

      Nasze Centrum Logistyczne podjęło dodatkowe środki ostrożności i higieny w celu zapewnienia bezpieczeństwa dostaw. Zalecamy też Państwu staranne umycie rąk po otrzymaniu przesyłki.

       

      WHO informuje, że „prawdopodobieństwo zainfekowania towarów konsumenckich przez osobę zarażoną jest niskie. Również ryzyko zarażenia wirusem, który powoduje chorobę COVID-19, poprzez kontakt z opakowaniem produktu, który był transportowany oraz wystawiony na działanie różnych warunków i temperatury jest niskie”

      Czy ta informacja była pomocna?

      Czy Philips nadal zapewnia obsługę gwarancyjna urządzeń?

      Ze względu na obecną sytuację (stan zagrożenia epidemicznego ogłoszony na terytorium Polski) autoryzowane serwisy Philips mogą mieć zmienione godziny pracy.

      Uprzejmie prosimy o kontakt telefoniczny z wybranym serwisem przed udaniem się do niego.

       

      Dokładamy wszelkich starań, aby obsługa gwarancyjna odbywała się bez zakłóceń, ale mogą się zdarzyć opóźnienia, o których będziemy informować.

      Jeżęli masz dodatkowe pytania, odwiedź strony obsługi Klienta www.philips.pl/c-w/wsparcie-konsumenta.html

      lub skontaktuj się nami www.philips.pl/c-w/wsparcie-konsumenta/kontakt.html

      Czy ta informacja była pomocna?