• Darmowa dostawa i zwrot

  • 30 dni na zwrot

  • 2 lata gwarancji

1
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Obsługa klienta

    Dostawa

    Uwaga
    Ze względu na problem techniczny możesz otrzymać wiadomość e-mail z potwierdzeniem zamówienia z opóźnieniem. Jeśli nie otrzymasz jej w ciągu 48 godzin, skontaktuj się z nami.
    Uwaga
    Ze względu na problem techniczny możesz nie otrzymać potwierdzenia wysyłki. Staramy się jak najszybciej rozwiązać ten problem. Twoje zamówienie jest jednak przetwarzane prawidłowo i zostanie dostarczone w oczekiwanym czasie dostawy.
    Uwaga
    Czas dostawy jest obecnie dłuższy niż standardowo ze względu na dużą ilość zamówień. Dołożymy wszelkich starań, aby jak najszybciej dostarczyć zamówienie. Po wysłaniu zamówienia zostanie wysłana wiadomość e-mail.
    Uwaga
    Obecnie zmagamy się z dużą liczbą połączeń. Oczekiwanie na linii może się wydłużyć. Rozważ możliwość wykonania połączenia o innej godzinie. Przepraszamy za wszelkie niedogodności.
    Uwaga
    Czas przetwarzania zwrotu jest obecnie dłuższy niż zwykle ze względu na zapracowany okres. Robimy wszystko, co w naszej mocy, aby jak najszybciej przetwarzać wnioski. Po zakończeniu zostanie wysłana wiadomość e-mail z potwierdzeniem.
    Uwaga
    Ze względu na planowaną konserwację zakup produktów na naszej stronie internetowej będzie chwilowo niemożliwy.Staramy się jak najszybciej rozwiązać ten problem i przepraszamy za wszelkie niedogodności. W międzyczasie możesz nadal kupować nasze produkty u innych sprzedawców detalicznych.
    Uwaga
    Ze względu na planowaną konserwację możesz otrzymać wiadomość e-mail z potwierdzeniem zamówienia z opóźnieniem. Nie ma to wpływu na przetwarzanie i dostawę zamówienia. Jeśli w ciągu 48 godzin nie otrzymasz potwierdzenia zamówienia, skontaktuj się z nami.
    Uwaga
    Ze względu na konserwację dodawanie produktów do koszyka jest tymczasowo niemożliwe. Staramy się jak najszybciej rozwiązać ten problem. Mamy nadzieję, że odwiedzisz naszą stronę kiedy indziej.
    Uwaga
    Ze względu na problem techniczny płatność za produkty za pośrednictwem [PAYMENT_METHOD] na naszej stronie internetowej może być chwilowo niemożliwa. Staramy się jak najszybciej rozwiązać ten problem i przepraszamy za wszelkie niedogodności. Możesz zapłacić, korzystając z innej metody, lub kupić nasze produkty u innych sprzedawców detalicznych.
    Uwaga
    Niektórzy nasi klienci mogli otrzymać błędne e-maile dotyczące dostarczania przesyłek. Jest to spowodowane problemami technicznymi. Żadna akcja z Twojej strony nie jest wymagana. Przepraszamy za niedogodności.
    Uwaga
    Jeśli szukasz informacji na temat notatki dotyczącej bezpieczeństwa określonych produktów Philips Respironics Sleep and Respiratory Care, odwiedź stronę: www.philips.com/src-update

    Czas dostawy

    Kiedy moje zamówienie zostanie dostarczone?
    Przesyłki na terenie Polski dostarczamy zazwyczaj w ciągu 1-2 dni roboczych. Jeśli zamówisz wiele produktów, mogą zostać wysłane w osobnych paczkach.

    Czy ta informacja była pomocna?

    Śledzenie przesyłki

    Jak mogę śledzić dostawę mojego zamówienia?

    Kiedy Twoje zamówienie zostanie wysłane, otrzymasz od nas numer listu przewozowego na swój adres e-mail. Za pomocą tego numeru, możesz śledzić swoją przesyłkę. Pamiętaj, że możesz otrzymać kilka numerów śledzenia, jeśli Twoje zamówienie wysłane jest w kilku paczkach. 

     

    Jeśli nie możesz odebrać przesyłki w planowanym terminie doręczenia, Twoje zamówienie może zostać doręczone do pobliskiego punktu odbioru DPD. Zawsze otrzymasz e-mail lub SMS od DPD w dniu dostawy z dodatkowymi informacjami.

    Czy ta informacja była pomocna?

    Otrzymałem tylko część mojego zamówienia, dlaczego?
    Jeśli Twoje zamówienie składa się z kilku produktów, może zostać dostarczone w osobnych paczkach. Prosimy o sprawdzenie potwierdzenie wysyłki, powinno ono zawierać informację dotyczące śledzenia wszystkich paczek. Ewentualnie możesz odczekać 2-3 dni, aby upewnić się, że każda z paczek dotrze do Ciebie. Jeśli po tym czasie brakuje części z zamówionych przez Ciebie produktów, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta tutaj.

    Czy ta informacja była pomocna?

    Opcje dostawy

    Jakie są dostępne opcje wysyłki?
    Obecnie oferujemy tylko jedną metodę dostawy. Twój produkt zostanie wysłany za pomocą firmy kurierskiej (DPD).

    Czy ta informacja była pomocna?

    Czy oferujecie wysyłkę zamówień za granicę?
    Przesyłki dostarczamy jedynie na terenie Polski. Dostawa poza Polskę jest niestety niemożliwa.

    Czy ta informacja była pomocna?

    Jakie są koszty wysyłki?
    Wszystkie zamówienia są wysyłane z darmową dostawą.

    Czy ta informacja była pomocna?

       

    Wsparcie dla sklepu online Philips

     

    Aby uzyskać pomoc dotyczącą zakupów w sklepie online Philips, wybierz jedną z poniższych kategorii:

    Informacje

    Informacje kontaktowe

    Połączenie telefoniczne oraz chat online dostępne od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-18:00

    Z wyjątkiem świąt i dni wolnych od pracy 

    *połaczenia z tel. komórkowych zgodnie z taryfą operatora

    Informacje

    Informacje kontaktowe

    Połączenie telefoniczne oraz chat online dostępne od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-18:00

    Z wyjątkiem świąt i dni wolnych od pracy 

    *połaczenia z tel. komórkowych zgodnie z taryfą operatora

    Płatność

    Obsługujemy następujące metody płatności:

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.