• Darmowa dostawa i zwrot

  • 30 dni na zwrot

  • 2 lata gwarancji

1
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Obsługa klienta

    Płatność

    Metody płatności

    Jak mogę zapłacić?
    Sklep Philips akceptuje następujące metody płatności: karta debetowa I kredytowa (Visa, Maestro i MasterCard) oraz Przelewy24. Wszystkie metody płatności są bezpłatne, nie pobieramy żadnych opłat transakcyjnych.

    Czy ta informacja była pomocna?

    Kody rabatowe

    Jak mogę zrealizować kod kuponu rabatowego?
    Możesz wykorzystać swój kod rabatowy, wpisując go w pole "Wpisz kody kuponów rabatowych", a następnie klikając przycisk "Zastosuj". Możesz użyć tylko jednego kodu rabatowego na zamówienie. Niektóre kody mogą być ważne tylko dla niektórych kategorii produktów lub produktów przecenionych.

    Czy ta informacja była pomocna?

    Co powinienem zrobić, jeśli podczas realizacji kodu kuponu rabatowego pojawi się komunikat o błędzie?
    W kodzie rabatowym rozróżnialna jest wielkość liter, a myślniki (-) i znaki specjalne są również częścią kodu promocyjnego. Pomocne może być również wyczyszczenie historii przeglądarki internetowej oraz ciasteczek. Jeśli żadna z tych informacji nie pomogła w rozwiązaniu Twojego problemu, skontaktuj się z nami. Chętnie pomożemy.

    Czy ta informacja była pomocna?

    Błąd płatności

    Moja płatność nie powiodła się
    Aby zapobiec niepowodzeniom płatności, zalecamy upewnienie się, że podany przez Ciebie adres rozliczeniowy jest zgodny z adresem Twojego konta bankowego. Upewnij się również, że karta kredytowa/debetowa nie straciła terminu ważności i dostępna jest na niej wystarczająca ilość środków. Pomocne może być również wyczyszczenie historii przeglądarki oraz ciasteczek. Zalecamy ponowną próbę płatności, najlepiej z użyciem innej metody. Jeśli problem z płatnością nadal występuje, skontaktuj się z bankiem lub wystawcą karty.

    Czy ta informacja była pomocna?

    Faktury

    Jak mogę pobrać moją fakturę?

    Fakturę otrzymasz pocztą elektroniczną w ciągu 1-2 dni roboczych od złożenia zamówienia. Jeśli dokonałeś zakupu kilku produktów od różnych sprzedawców, od każdego z nich otrzymasz osobną wiadomość z załączonym dowodem zakupu.

     

    Dowód zakupu dla produktów z kategorii: zdrowie, pielęgnacja ciała, pielęgnacja dziecka i matki, higiena jamy ustnej, możesz również pobrać z konta w sklepie Philips. Zaloguj się na swoje konto. Kliknij „ Wyświetl historię zamówień ”. Wybierz numer zamówienia, a następnie kliknij fakturę, aby ją pobrać.

    Czy ta informacja była pomocna?

    Nie możesz znaleźć odpowiedzi? Nasz zespół pomocy technicznej służy pomocą.

    Płatność

    Obsługujemy następujące metody płatności:

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.