• Inwentaryzacja 12-14.01.2022 - dostawa do 4 dni roboczych

  • 30 dni na zwrot

  • 2 lata gwarancji

1
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Płatność

    Uwaga
    Ze względu na problem techniczny możesz otrzymać wiadomość e-mail z potwierdzeniem zamówienia z opóźnieniem. Jeśli nie otrzymasz jej w ciągu 48 godzin, skontaktuj się z nami.
    Uwaga
    Ze względu na problem techniczny możesz nie otrzymać potwierdzenia wysyłki. Staramy się jak najszybciej rozwiązać ten problem. Twoje zamówienie jest jednak przetwarzane prawidłowo i zostanie dostarczone w oczekiwanym czasie dostawy.
    Uwaga
    Czas dostawy jest obecnie dłuższy niż standardowo ze względu na dużą ilość zamówień. Dołożymy wszelkich starań, aby jak najszybciej dostarczyć zamówienie. Po wysłaniu zamówienia zostanie wysłana wiadomość e-mail.
    Uwaga
    Obecnie zmagamy się z dużą liczbą połączeń. Oczekiwanie na linii może się wydłużyć. Rozważ możliwość wykonania połączenia o innej godzinie. Przepraszamy za wszelkie niedogodności.
    Uwaga
    Czas przetwarzania zwrotu jest obecnie dłuższy niż zwykle ze względu na zapracowany okres. Robimy wszystko, co w naszej mocy, aby jak najszybciej przetwarzać wnioski. Po zakończeniu zostanie wysłana wiadomość e-mail z potwierdzeniem.
    Uwaga
    Ze względu na planowaną konserwację zakup produktów na naszej stronie internetowej będzie chwilowo niemożliwy.Staramy się jak najszybciej rozwiązać ten problem i przepraszamy za wszelkie niedogodności. W międzyczasie możesz nadal kupować nasze produkty u innych sprzedawców detalicznych.
    Uwaga
    Ze względu na planowaną konserwację możesz otrzymać wiadomość e-mail z potwierdzeniem zamówienia z opóźnieniem. Nie ma to wpływu na przetwarzanie i dostawę zamówienia. Jeśli w ciągu 48 godzin nie otrzymasz potwierdzenia zamówienia, skontaktuj się z nami.
    Uwaga
    Ze względu na konserwację dodawanie produktów do koszyka jest tymczasowo niemożliwe. Staramy się jak najszybciej rozwiązać ten problem. Mamy nadzieję, że odwiedzisz naszą stronę kiedy indziej.
    Uwaga
    Ze względu na problem techniczny płatność za produkty za pośrednictwem [PAYMENT_METHOD] na naszej stronie internetowej może być chwilowo niemożliwa. Staramy się jak najszybciej rozwiązać ten problem i przepraszamy za wszelkie niedogodności. Możesz zapłacić, korzystając z innej metody, lub kupić nasze produkty u innych sprzedawców detalicznych.
    Uwaga
    Niektórzy nasi klienci mogli otrzymać błędne e-maile dotyczące dostarczania przesyłek. Jest to spowodowane problemami technicznymi. Żadna akcja z Twojej strony nie jest wymagana. Przepraszamy za niedogodności.
    Uwaga
    Jeśli szukasz informacji na temat notatki dotyczącej bezpieczeństwa określonych produktów Philips Respironics Sleep and Respiratory Care, odwiedź stronę: www.philips.com/src-update

    Metody płatności

    Jak mogę zapłacić?
    Sklep Philips akceptuje następujące metody płatności: karta debetowa I kredytowa (Visa, Maestro i MasterCard) oraz Przelewy24. Wszystkie metody płatności są bezpłatne, nie pobieramy żadnych opłat transakcyjnych.

    Czy ta informacja była pomocna?

    Kody rabatowe

    Jak mogę zrealizować kod kuponu rabatowego?
    Możesz wykorzystać swój kod rabatowy, wpisując go w pole "Wpisz kody kuponów rabatowych", a następnie klikając przycisk "Zastosuj". Możesz użyć tylko jednego kodu rabatowego na zamówienie. Niektóre kody mogą być ważne tylko dla niektórych kategorii produktów lub produktów przecenionych.

    Czy ta informacja była pomocna?

    Co powinienem zrobić, jeśli podczas realizacji kodu kuponu rabatowego pojawi się komunikat o błędzie?
    Upewnij się, że stosujesz kod kuponu w oparciu o odpowiednie warunki i zasady wykorzystania kuponu. W kodzie promocyjnym rozróżniana jest wielkość liter, a wszystkie myślniki (-) i znaki specjalne również stanowią część kodu promocyjnego. Wpisz cały dostarczony kod kuponu jak w poniższym przykładzie. 
    voucher
    Jeśli mimo wykonania wszystkich czynności kod promocyjny nadal nie działa, skontaktuj się z nami. Z chęcią Ci pomożemy.

    Czy ta informacja była pomocna?

    Błąd płatności

    Moja płatność nie powiodła się
    Aby zapobiec niepowodzeniom płatności, zalecamy upewnienie się, że podany przez Ciebie adres rozliczeniowy jest zgodny z adresem Twojego konta bankowego. Upewnij się również, że karta kredytowa/debetowa nie straciła terminu ważności i dostępna jest na niej wystarczająca ilość środków. Pomocne może być również wyczyszczenie historii przeglądarki oraz ciasteczek. Zalecamy ponowną próbę płatności, najlepiej z użyciem innej metody. Jeśli problem z płatnością nadal występuje, skontaktuj się z bankiem lub wystawcą karty.

    Czy ta informacja była pomocna?

    Faktury

    Jak mogę pobrać moją fakturę?

    Fakturę otrzymasz drogą mailową w terminie 1-2 dni roboczych od daty realizacji zamówienia. Pamiętaj, że możesz otrzymać oddzielne faktury, jeśli Twoje zamówienie obejmuje wiele produktów, które zostały wysłane z różnych magazynów lub od różnych sprzedawców.


    Jeżeli w przypadku takich produktów jak: ekspresy do kawy, oczyszczacze i nawilżacze powietrza, urządzenia kuchenne, odkurzacze, żelazka i parownice, nie otrzymałeś faktury drogą mailową w terminie 1-2 dni roboczych od daty realizacji zamówienia, skontaktuj się z nami.


    W przypadku produktów z kategorii pielęgnacja ciała, pielęgnacja dziecka i matki oraz produktów do higieny jamy ustnej, gdy tylko faktura będzie dostępna, możesz ją pobrać z konta w sklepie Philips. Zaloguj się na swoje konto. Kliknij „Wyświetl historię zamówień”. Wybierz numer zamówienia, a następnie kliknij fakturę, aby ją pobrać.


    Czy chcesz uzyskać dostęp do swojej faktury bez konta? Tutaj możesz wpisać swój adres e-mail i numer zamówienia. Następnie kliknij przycisk po prawej stronie i pobierz fakturę.

    Fakturę

    Czy ta informacja była pomocna?

       

    Wsparcie dla sklepu online Philips

     

    Aby uzyskać pomoc dotyczącą zakupów w sklepie online Philips, wybierz jedną z poniższych kategorii:

    Informacje

    Informacje kontaktowe

    Połączenie telefoniczne oraz chat online dostępne od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-18:00

    Z wyjątkiem świąt i dni wolnych od pracy 

    *połaczenia z tel. komórkowych zgodnie z taryfą operatora

    Informacje

    Informacje kontaktowe

    Połączenie telefoniczne oraz chat online dostępne od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-18:00

    Z wyjątkiem świąt i dni wolnych od pracy 

    *połaczenia z tel. komórkowych zgodnie z taryfą operatora

    Płatność

    Obsługujemy następujące metody płatności:

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.