• Darmowa dostawa i zwrot

  • 30 dni na zwrot

  • 2 lata gwarancji

  • Dostawa do 2 dni roboczych

1
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Dostawa

    Jeśli szukasz informacji na temat notatki dotyczącej bezpieczeństwa określonych produktów Philips Respironics Sleep and Respiratory Care, odwiedź stronę: www.philips.com/src-update

    Czas dostawy

    Kiedy moje zamówienie zostanie dostarczone?

    Przesyłki na terenie Polski dostarczamy zazwyczaj w ciągu 1-2 dni roboczych. Jeśli zamówisz wiele produktów, mogą zostać wysłane w osobnych paczkach.

    Czy ta informacja była pomocna?

    Śledzenie przesyłki

    Jak mogę śledzić dostawę mojego zamówienia?

    Kiedy Twoje zamówienie zostanie wysłane, otrzymasz od nas numer listu przewozowego na swój adres e-mail. Za pomocą tego numeru, możesz śledzić swoją przesyłkę. Pamiętaj, że możesz otrzymać kilka numerów śledzenia, jeśli Twoje zamówienie wysłane jest w kilku paczkach. 

     

    Jeśli nie możesz odebrać przesyłki w planowanym terminie doręczenia, Twoje zamówienie może zostać doręczone do pobliskiego punktu odbioru DPD. Zawsze otrzymasz e-mail lub SMS od DPD w dniu dostawy z dodatkowymi informacjami.

     

    W przypadku InPost, przesyłka jest przetrzymywana w Paczkomacie przez 48h. Jeśli nie zostanie odebrana w tym czasie, zostanie odesłana do nadawcy, bez możliwości ponownej wysyłki.

     

    InPost dopuszcza wydłużenie czasu przetrzymania przesyłki – taka możliwośc jest odpłatna. Więcej informacji znajduje się pod linkiem: https://inpost.pl/pomoc-jak-przedluzyc-termin-odbioru-paczki-w-paczkomacie

    Czy ta informacja była pomocna?

    Otrzymałem tylko część mojego zamówienia, dlaczego?

    Jeśli Twoje zamówienie składa się z kilku produktów, może zostać dostarczone w osobnych paczkach. Prosimy o sprawdzenie potwierdzenie wysyłki, powinno ono zawierać informację dotyczące śledzenia wszystkich paczek. Ewentualnie możesz odczekać 2-3 dni, aby upewnić się, że każda z paczek dotrze do Ciebie. Jeśli po tym czasie brakuje części z zamówionych przez Ciebie produktów, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta tutaj.

    Czy ta informacja była pomocna?

    Opcje dostawy

    Jakie opcje wysyłki i przewoźnicy są dostępne?

    Obecnie oferujemy dwie metody dostawy. Twój produkt zostanie wysłany za pomocą firmy kurierskiej DPD lub do wskazanego przez Ciebie Paczkomatu InPost.

     

    Wysyłka InPost jest dostępna tylko dla produktów, które zmieszczą się do skrytki Paczkomatu (dla produktów zbyt dużych, dostawa InPost nie będzie widoczna podczas składania zamówienia).

     

    Niektóre akcesoria (artykuły z kodami produktów zaczynające się od CRP lub CP) dostarczane są wyłącznie przez firmę kurierską DPD.  

    Czy ta informacja była pomocna?

    Czy oferujecie wysyłkę zamówień za granicę?

    Przesyłki dostarczamy jedynie na terenie Polski. Dostawa poza Polskę jest niestety niemożliwa.

    Czy ta informacja była pomocna?

    Jakie są koszty wysyłki?

    Wszystkie zamówienia są wysyłane z darmową dostawą.

    Czy ta informacja była pomocna?

       

    Wsparcie dla sklepu online Philips

     

    Aby uzyskać pomoc dotyczącą zakupów w sklepie online Philips, wybierz jedną z poniższych kategorii:

    Informacje

    Informacje kontaktowe

    Połączenie telefoniczne dostępne od poniedziałku do piątku w godz. 9:00-17:00

    Z wyjątkiem świąt i dni wolnych od pracy 

    *połaczenia z tel. komórkowych zgodnie z taryfą operatora

    • Zadzwoń do nas

    +48 22 203 03 34

    Informacje

    Informacje kontaktowe

    Połączenie telefoniczne oraz chat online dostępne od poniedziałku do piątku w godz. 9:00-17:00

    Z wyjątkiem świąt i dni wolnych od pracy 

    *połaczenia z tel. komórkowych zgodnie z taryfą operatora

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue

    You are about to visit the Philips USA website.

    Rozumiem

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue

    You are about to visit the Philips USA website.

    Rozumiem

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.