1
Support

Zamówienie

Składanie zamówienia

Jak mogę zamówić produkt?

Postępuj zgodnie z poniższymi krokami, aby złożyć zamówienie:

 

1. Umieść produkt w koszyku poprzez kliknięcie pomarańczowego przycisku "Dodaj do koszyka".

2. Jeśli jesteś już zalogowany, możesz natychmiast kontynuować swoje zamówienie. Niezalogowany? Teraz możesz zalogować się na konto Philips Sklep Online, utworzyć nowe konto lub kontynuować zakup jako gość .

3. Zamówienie zostanie wysłane za pomocą kuriera DPD na wskazany przez Ciebie adres. 

4. Wybierz jedną z metod płatności i opłać swoje zamówienie. 

5. Otrzymasz potwierdzenie złożenia zamówienia drogą mailową. 

6. Kiedy Twoje zamówienie zostanie wysłane, poinformujemy Cię o tym poprzez email, w którym również znajdziesz numer śledzenia swojej przesyłki. 

 

Powiązane pytania:

Czy ta informacja była pomocna?

Zmiana lub anulacja zamówienia

Jak mogę anulować zamówienie?

W celu dostarczenia zamówienia tak szybko jak to możliwe, wszystkie zamówienia są natychmiast przetwarzane automatycznie. W związku z tym nie ma możliwości anulacji lub dokonania zmian w zamówieniu lub dostawie. 

 

Możesz dokonać odmowy przyjęcia zamówienia od kuriera lub odesłać je do nas bezpłatnie. Jeśli zdecydujesz się na zwrot swojego zamówienia, prosimy zapoznaj się z poniższym artykułem. 

 

Powiązane pytania:

Jak mogę zwrócić produkt?

Czy ta informacja była pomocna?

Jak mogę zmienić adres dostawy?
Zmiana adresu dostawy po złożeniu zamówienia nie zawsze jest możliwa. Radzimy poczekać na swój numer śledzenia(który otrzymasz od nas), gdy produkt zostanie wysłany. Możesz następnie skontaktować się bezpośrednio z DPD i sprawdzić, czy zmiana adresu dostawy jest możliwa. Możesz zostać poproszony o utworzenie konta w DPD. Pamiętaj, że zespół obsługi klienta Philips nie będzie mógł pomóc Ci w zmianie adresu dostawy.

Czy ta informacja była pomocna?

Status zamówienia

Jak mogę śledzić status mojego zamówienia?

Możesz łatwo śledzić status swojego zamówienia klikając w ten link. Wpisz swój numer zamówienia oraz adres e-mail, a następnie kliknij "wyszukaj zamówienie".

 

Powiązane pytania:

Czy ta informacja była pomocna?

Stan magazynowy

Czy mój produkt jest w magazynie?
Przy produktach znajdujących się w magazynie widnieje pomarańczowy przycisk "Dodaj do koszyka". Produkty, które są niedostępne, widnieją z czerwoną etykietą "Oczekiwanie na dostawę" i nie mogą zostać dodane do koszyka. Nie jest możliwe zamówienie produktu, który jest niedostępny.

Czy ta informacja była pomocna?